Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Bra video. OKS klarer seg på en god måte.

OKS er konsistent og ryddig i budskapet. Dc bygger grunnmuren til skyskraperen nå

2 Likes

Slik jeg oppfatter det er dette et tysk meglerhus som presenterer ulike ikke tyske smb selskaper til tyske investorer.
De har hatt suksess ved å plassere penger og hente penger til ulike gruveselskaper fra Canada og Australia, samt få de på børs i Tyskland .

1 Like

Herlig, du har nok rett, jeg tok bare et kjapt Google søk og leste første linje, så jeg konkluderte nok for tidlig:) Så litt mer tysk ut hele seansen. Tyskerne har tilgang gjennom clearstream, så de får bare kjøre på.

Jeg var nok litt rask her selv, det er er tysk Private Equity firma og ikke meglerhus​:man_shrugging:t3::blush:

Faens folk som driver å sprer møkk i kommentarfeltet både på YouTube og LinkedIn. Selvfølgelig er Sara E. tilbake. Utrolig synd at feilinfo og negativitet kommenteres ved hver mulighet.

Lurer på hva som ligger bak vandettaet

1 Like

Gjørmebadet fortsetter og Desert er stuck i myr. Hvis jeg skal tippe hvor emisjonen blir satt så tipper jeg 30% rabatt av en kurs på 5 kroner. Hva tror dere emisjonen blir satt på?

“… and what it does to make our comp… ehh planet eh greener”

Kommer ny grønn karusell nå så hvem vet. Gir vel rundt 10% som sist?
DC har et genialt konsept som bør rulles ut i stor skala, men det vil kreve enorme investeringer.
Må vel på sikt kjøpes opp av en større aktør. Man kan ikke drive dette med å hente inn litt småsummer fra retail osv.

2 Likes

Dette kan du

vet ikke hva du mener med det, men er vel ganske grunnleggende

Ja, dette har du god kontroll på

Hvilke enorme investeringer tenker du spesifikt på da?

Hvem har kalt seg mest kunnskapsfulle her?

Du må skjerpe tonen din @jobbis blir for dumt

Man får svar etter påstander, det får man tåle.

Tror også samarbeid med store aktører må til for å få det til, eller at de de blir kjøpt opp.
Hvis det ikke skjer er det enda en grunn til å bli skeptisk. Per i dag er det ikke mye tro på Desert Control. Aksjekurs på 5 sier det meste. Noe stort må til.