Eller som den forrige som var begge deler. Veldig svakt styrt av styret uansett.
Helt uenig. Jeg vil påstå at finansieringsbehov ble elegant løst med salg av virksomhet i uae, investering fra Saudi på høyere kurs (10) enn sist omsatt og etter hvert en mindre emisjon (6,75) med liten rabatt.
I sum veldig få ekstra aksjer trykket opp og uten å drepe kursen.
Det kan være de burde vært tidligere ut, men jeg tar det litt for gitt at det er endel aspekter vi ikke kjenner til.
Sist du spådde så var kursen 6,5 og du spådde kurs til 7,5-8, kursen falt til 5,3. så er det noe du ikke kan, så er det å spå. Men nok om den uinteressante peniskonkurransen som du prøver deg på hver gang.
Helt enig, synes det var veldig proaktiv og godt løst av selskapet. En av grunnene til jeg kjøpte, synes ledelse og styret er meget proaktive og dyktige. Mye spennende som skjer fremover nå, så får vi bare gjette så mye vi vil om kursutviklingen. Pleier å følge selskapsutvikling over tid, satser på at det skjer denne gangen også og at selskapet utvikler seg og vokser videre. Meget bra intervju av OKS, tror ikke eventuelle nye investoret ble skremt hvert fall.
Ingen tvil om at selskapet ble tatt på sengen hva gjelder satsingen i UAE. Dårlig håndverk, for å si det mildt. Ikke lett når man må hanskes med andre kulturer, men det er ingen unnskyldning. Samtidig fortjener de tilsvarende honnør for evnen til å agere på den rådende situasjonen. Finne løsninger, en levbar utvei fra en inneklemt situasjon.
I USA derimot virker det sett utenfra som om de har vært på ballen hele veien. Ting tar den tiden det tar og her har vi på tråden ulike meninger, men at selskapet har et solid grep på rattet hersker det etter min mening liten tvil om.
Inne igjen Aaleby?
Nope. Har ikke forandret syn hva 2024 angår.
Sitter heller ikke i denne, for ordens skyld. Men vurderer
Det er du som taper penger, mens jeg fraråder kjøp.
Bare du som finner bunnen, 6- tallet er et helt fint snitt som jeg lever veldig greit med:) så får vi se med tiden om pengene er tapt eller ikke.
Må det skje nå? At en salgspersoner slutter eller blir ”byttet” ut, er jo helt naturlig. Kan være haugevis av grunner, men man kan like og ha tro på selskapet uavhengig. 100% no news.
Absolutt. Men det må være lov å lure på hva grunnen er… Å slutte uten jobb å gå til lukter vell sparket. Kanskje han rett og slett var for dårlig? Siste ansettelsen så rimelig spot on ut.
Tja, i UAE så advarte jeg om at noe ikke stemte pga alle som sluttet. Fikk da lignende beskjeder her, om at det var helt normalt osv. Viste seg at utviklingen stod bom stille.
Jeg advarte selv i uae, var flere røde flagg der. Her har de ansatt også, så hva tolker du av det?
Så helt vill tipping, kan det kanskje ha noe å gjøre med at de fokuserer på landskap, nevada, California, og har utlyst stillinger i forhold til dette. Blir kun spekulasjoner, men akkurat at sn salgsperson slutter/sparkes er 100% no news for meg. Så får du spinne så mye du vil ut av dette. Du har Morti på kroken hvert fall
Det stemmer vel ikke. Var ikke mange innlegg fra den kanten forut for 2023. @Secundum skal ha ros for å grave dypt etter røde flagg. Var selv klar på at forventningene var alt for høy blant for mange, men unnlot å ta konsekvensen i form av selge meg ned sommeren 22. En naiv feil. Her skal forumklovnen bamse få honnør, som solgte dels begrunnet i dette.
Hadde vært høyst interessant å prøvd å fiske noe ut av denne Twomey. Håper noen slenger ut snøret på en gjennomtenkt måte.
Ja, mulig jeg ikke skrev så mye på forumet på den tiden, men det luktet litt mer da, folk forsvant jo en etter en og kontrakter og piloter uteble. Her kommer pilot etter pilot, og det er snakk om en selger som forsvinner samt de ansetter nye mot fokusområdet. Er ikke sammenlignbart overhode. Man kunne knapt skrive negative ting på forumet på den tiden, man ble hudflettet.
Lukter bullshit. Ikke mer hudfletting den gang da enn tilfellet er her og nå. Man ble møtt med motstand. Og det blir sannelig også @Morti med flere.
Her kan vi enes.
Uenig, var ekstremt mange brukere som reagerte om noen kom med noe negativt på den tiden, som jeg husker det. OKS gikk under pastoren og det va halleluja stemning. Nå er det roligere, ikke mange brukere som skriver her, blitt litt fler i det siste kanskje, men jeg synes stemningen er helt annerledes nå enn da. Du får mene det er bullshit, kan jeg ikke gjøre mye med.