Ingen clustre slik jeg har skjønt det. 1 eller 2 enheter ut ifra hva jeg har fanget opp for noen uker siden.
Hver enhet har nå ca samme kapasitet som ett cluster hadde for to år siden
Ingen clustre slik jeg har skjønt det. 1 eller 2 enheter ut ifra hva jeg har fanget opp for noen uker siden.
Hver enhet har nå ca samme kapasitet som ett cluster hadde for to år siden
Investore selger seg ut med blokk på ATL i morgentimene. Looking good.
Investore finans ser det ut som har solgt sin beholdning. 499k. Stavangerselskap. Spennende hvem som kommer inn.
Hvordan er lønnsomheten til Investore?
Er når blokker kommer, bunner pleier å nærme seg, så ja looking good er helt rett:)
Det er jo bare tull.
Nei, blokker er bra, får et skifte av investorer, de som har mistet troen går ut og nye kommer inn. Det er en prising som nye er villig til å bli med på. Blokker setter topper og bunner som regel, men finnes unntak. Synes ikke dette ser ut som en topp:)
Du må jo også tenke at det er noen som kjøper, ikke bare at en som har sittet og tapt mye, frustrert, cash nød eller mistet troen har solgt.
Ah så må jeg jo si…hva var det jeg sa? Flere kaster kortene. Who is next?
Du hadde rett, men blokk off market er bra:) hvem tror du kjøper?
Med stor sannsynlighet er det Woods End = James Thomas, 1 Woods End Road, New Canaan CT = Styremedlem i DSRT som kjøper, Investore (Tore Gjedebo) er Hitec arving og er nok ikke i pengenød. Det er ikke flaggeplikt på Euronext Growth selv om Woods Ends tok posten og passerte 10%
Ok, nei da har han kanskje mistet troen da og solgt seg ut som storparten av forumet her har gjort siste par årene og mange de siste par månedene. Ikke noe galt i det, er som det skal være:) ja, da har de som vet mer enn oss hvert fall veldig troen:)
Hadde vært hyggelig det. I så fall kommer det børsmelding i løpet av dagen, siden Woods End har en representant i styret til DC.
Vet ikke hvem som kjøper. Men alle mine spådommer går i oppfyllelse. Du henviste til at jeg hadde spådd kurs opp, men det stemmer ikke. Du får lese det innlegget på nytt fordi jeg sa det kunne være den fikk en kortvarig oppgang , men at jeg ikke ville veddet på det / kjøpe på det. Da er det ikke en spådom. Mer et håp i hengende snøre (for dere)
Du spådde så på tryne feil, at man bør holde seg langt unna dine spådommer. Skulle opp til 7,5-8 fra 6,5. trynet rett ned. Kanskje man skal gjøre motsatt av hva du sier. Hvor skal kursen nå Morti?
Gidder ikke svare deg når du er uærlig.
Er beviselig det:)
Jeg tar deg i uærlighet gang på gang, og spåkula de er ikke særlig god.
Du prøver å ta meg i løgn, men finner finner svada og dummer deg ut.
Skjønenr du hva dette gjør med troverdigheten din på tekinvestor? om det er noe som helst av troverdighet igjen.
Eyes on the price her nå gutta!
James Thomas har kjøpt en halv mill aksjer, er ikke det mer meningsfullt å snakke om?
Er tett på hva som skjer og tar betydelige jafs av selskapet .
Helt enig i at det er interessant
Er vel på 9.96% eierandel nå da hvis jeg ikke bommer helt.