Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Dere ødlegger hele tråden her med denne evige småkranglingen. Jobbis hauser og Morti baisser. Alle har fått med seg dette nå, dere tilfører ikke noe til tråden når dere holder på slik.

1 Like

Kan du vise til hvor jeg hausser? Men greit, skal holde meg unna om det er haussing jeg bedriver.

La meg omformulere meg, dårlig ordvalg. Jeg skulle skrevet «jobbis er veldig bull og morti veldig bear».

1 Like

Enkelte av oss setter pris på jobben du gjør👍

3 Likes

Også Thailand er fascinert av LNC. Lagt ut 31 mars :

2 Likes

3 Likes

DC ble jo pictha i et tysk investormiljø her for litt siden. Mon tro vi ser clearstream banking høyt på lista snart…

En artikkel som ikke handler om DS. Men om vann-situasjonen i Arizona og vannrettigheter som blir solgt.

3 Likes

Utdrag:

5 Likes

22 april :

5 Likes

Regner med at folk skjønner at ordlyden ikke betyr at det ikke blir emisjon i år. At de kan finansiere driften til ut i andre halvår er det samme som er sagt før.

20 ansatte er bra på nåværende tidspunkt. Trenger ikke flere nå.

1 Like

"Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities gjenopptar dekning på Desert Control med en kjøpsanbefaling og kursmål ni kroner pr aksje.

Det fremgår av en oppdatering tirsdag"

6 Likes

Det er jo en god tid siden den kom😅

Mulig fa er sykt treg… Eller at AS har gjort en ytterligere oppdatering.

Står jo gjenopptar dekning med kursmål 9,-. Dette er en god stund siden, men bare fint med påminnelse:)

1 Like

9 Likes

Legger merke til at OKS ikke er med. Noen som vet om han fortsatt er i Abu Dhabi?

Får håpe det kommer ny melding om inngått kontrakt slik som sist han var der nede.

Ser helt klart ut som at han er i Dubai nå:

6 Likes