Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Aha ok. Kan noen som ikke har rapportert sjekke om det fortsatt er svar fra Sara e der? Brukeren burde utestenges umiddelbart etter det innlegget slik jeg ser det

Sara E har blokkert undertegnede :man_shrugging:

1 Like

Hvordan kan injurier som dette ikke stride mot reglene? Er det AI basert svar? Ja, alle her bør rapportere og det er flere valg som passer, bla feilinformasjon

Dette går igjen i alle Norske aksjer med lite omsetning.

I HydrogenPro er det 3 forskjellige JP Morgan kontoer, som kjøper og selger samme dag.

Fint når de styrer kurs oppover. Irriterende når de presser den andre vei!

1 Like

Enig med deg og klysete formulert av meg.

Hovedpoenget er at det er småposter som stopper oppgangen og gruser den ned i bunner man ikke skulle tro. Som med barramundi.

Alle må gjøre som de er komfortabel med selvsagt.

Jeg legger meg flat angående uttaleser som er nedlatende

Ja, du har rett i at det lave volumet bidrar til å gjøre aksjen veldig volatil.

Finner ikke Sara kommentaren…er den fjernet?

Den ligger der hos meg. Ser også at OKS har svart hen på skikkelig vis.

Hva har han svart?

Står i linken som er lagt ut ovenfor.

Nei kommentaren er vekke hos meg etter jeg rapporterte :yum:

Han innviterer til dialog om de skadelige og alvorlige påstandene hen har fremsatt overfor han og DC. Tenker de fleste er klar over at det er noen som er forsmådd, og egentlig ikke så mye og legge vekt på, siden det blir svart så åpenlyst av OKS

2 Likes

image
er visst ikke noe poeng i å rapportere

Vitner om desperat argumentasjon fra Sara e. Stort ønske om å bli hørt, men er ikke tøff nok til å stå for påstandene med eget navn.
Det er flere kommentarer fra Sara e idag.
Tipper det er en araber som ble kastet ut av MDC, og som ikke vil innse at han selv la grunnlaget for at så skjedde.

1 Like

Imponerende grundighet av araberen i så tilfelle (er vel lagt ved noen norske skoler under utdanning blant annet), men absolutt ikke umulig. Noe er det hvert fall, det er helt sikkert. Og det innbefatter nok den forsmådde følelsen, på ett eller annet nivå.

Synes ikke dette akkurat er Sherlock Holmes :

2 Likes

Mente på at det var noe mer også, men har vært forskånet fra vesenet en stund og husker nok feil. Enig i den :+1:

1 Like

Mener man må kunne høre med LinkedIn hvorfor de mener kommentaren er innafor

Skjønner ikke at dette kan være alvorlig for DC og OKS på noen måte når han svarer på slike innlegg i offentligheten.
Men klart en blir lei. Om det er noe hold i påstandene hadde dette vært ryddet av veien for lenge siden og ikke på lknd. Var vel en hel haug også som måtte gå i UAE. Så at noen er forsmådd må en vel kunne regne med.

1 Like

Finished off two interesting and fun days at the GREENTECH FESTIVAL in #Berlin. Big thank you to the WFP Innovation Accelerator for inviting Desert Control to participate at the festival and in their Hunger x Climate Pitch Slam.

Hats off to Wanja Maryann with the Rebug2Debug project that got voted through from our group, and to Mmakwena Moesi with Viva Organica that won overall; Both fascinating projects that are making direct soil health impact in Rwanda and Botswana for small holder farmers.

Also great to get to know the other participants invited by WFP Innovation Accelerator; Joona Mikkola with Soilwatch and Gabriel Mumba, FIoDZ with Emerging Cooking Solutions.

Appreciate the good questions and discussions with the expert panelists; Nidhi Pant from S4S Technologies and Moritz Tränkner-Tuborgh from Netlight, and of course the moderator and our host, Regina Schmidt with WFP Innovation Accelerator. Also an insightful keynote speech by parliamentary state secretary Claudia Müller.

Great to get to know the participants from the WFP Innovation Accelerator team better:
(Re)Gina Rehorovska, Julia Dalibor, Bernhard Kowatsch, Sebastian André Meyer, Regina Schmidt.