Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Fra LinkedIn…Jan Vader

Tja…LNC eller kumøkk. Det enkle er kanskje det beste :wink:

https://youtube.com/shorts/YBs2DoW_DZo?si=SEsIvFLmDFgd8CxI

LNC er iallfall uten tvil enklere enn kumøkk.

3 Likes

FYI. La inn et varsel på denne Sara E. om trakassering herfra og.

1 Like

Hvor LNC eventyret ble født :

3 Likes
7 Likes

8 Likes

Det samme gjentar seg gang på gang…dersom auksjon før børsåpning starter over sist omsatt dagen før, så kan man være rimelig sikker på at da skal kursen presses ned.

Finnes knapt reelle kjøp/salg for tiden overhodet. Ta blikket vekk fra kursen og la det fundamentale lede vei. Akkurat nå er det bare jalla i begge retninger. Her er den ferskeste listen

Kursen presses kanskje tidvis ned, men det er ikke akkurat flust av tunge kjøp som har presset den opp til kr 7,5+ heller.

Fundamentale = waiting game med uklart utfall
Men mye som virker lovende nå:)

Forventninger til Q1 i morgen?

Dårlige tall!

“Det er bittelitt penger på konto inn i 2025”

Nå er det vel ikke tallene jeg er mest opptatt av i morgen….

Det du håper på er en fjern drøm. Nyheter meldes når de skjer. Sjelden i kv rapp.

Fjern drøm? Selvsagt meldes store kontrakter separat, men jeg tenkte mer på guiding.

Det kommer alltid relevant og interessant informasjon på Dcs kvartalspresentasjoner. Det forutsetter selvfølgelig at man bruker tid på å se den eller lese transcript i etterkant.

Det er sikkert uhyre interessant for de som er fanatisk opptatt av sosiale medier likes og sånn. Men kursen har gått ned 9 kvartalsrapporter på rad…

1 Like

Det er ikke alle som har tålmodighet til å se presentasjoner, eller sette seg godt inn i case
Full forståelse for det.

Informasjonen er relevant for å forstå om Dc prøver å bygge en skyskraper eller en pølsebu.

Vel, kursen er opp over 30% siden du spådde død og fordervelse når kursen var 5.5

2 Likes

Ultimovacs aksjonærene lærte mye hver dag på forumet. Hadde de bare investert etter basic prinsipper ville 99% tapet vært unngått. Samme i Desert Control. Mens du vet best så tjener jeg mest. Andre trenger ikke gjøre din feil om igjen. Derfor er jeg en stemme i mørket som viser vei til lyset.

Peace out.

1 Like