Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Enhver bevegelse for tiden er irrelevant. Knapt noen som kjøper/selger. Må en melding til for å sørge for en mer varig endring. Selv om det åpenbart ikke skader om man tilfeldigvis befinner seg på et ok kursmessig nivå når meldingen tikker inn.

1 Like

Kursdrivende informasjon blir aldri spart til en kvartalspresentasjon.

3 Likes

Jeg forstår @lvik som i at Dc ønsker avtale med Limoneira avklart før q4 presentasjonen, slik at de har noe hyggelig å løfte frem & gå i dybden på.

Og hvis jeg har forstått hen riktig, så er jeg på samme tanke.

3 Likes

Kan godt hende de gjerne vil få gå i dybden på en slik avtale under q4, men selve meldingen om signering kan vel ikke holdes tilbake til en slik anledning?

Nei, melding kan ikke holdes igjen. Tror for øvrig ingen har noe å tjene på at dette tar lengre tid enn nødvendig

2 Likes

Likte den delingen her, tegn på at det skjer tin i Saudi Arabia også.

6 Likes

Sara E. på jobb der også :sweat_smile::face_vomiting:

Har rapportert endel. Er jo bare repeterende søppel fra en åpenbar forsmådd x ansatt med falsk konto.
Bør være tilstrekkelig med deltakere fra denne tråden som også er på linkedn for å rapportere nok til at de fjerner kontoen.

1 Like

Er andre gangen jeg spør LinkedIn om å sjekke denne Sara E.
Ikke hørt noe fram LinkedIn noen gang. Trodde det var litt seriøst nettverk. Betyr jo egentlig at hvem som helst kan registrere seg uten etternavn og bilde, og bare begynne å fyre løst med påstander.
Håper og tror at de som er inne på LinkedIn ikke hører på personer uten etternavn og bilder:-)

4 Likes

Det er vel kanskje størrelse og innhold i kontrakten alle venter på tenker jeg. :slightly_smiling_face:

Driter så jævlig i størrelse på kontrakter. Men resultater og utforming er mer interessant

Enig. Hadde vært bra å fått en bekreftelse fra Edgar i Limoneira på hvilke resultater de ser, litt fakta på bordet.
Til nå har vi vel kun de fra greenen på golfbanen som snakker varmt om LNC.
Det kommer nok etter hvert , men jeg savner POC, at en større aktør forteller hva LNC har gjort for dem. Så kan de snakke om kontrakt senere:-)

https://www.cdfa.ca.gov/

Dette kan være interessant å følge med på.

Dette handler om etablering av en arbeidsgruppe i California for å definere “regenerativt jordbruk” for statens politikk og programmer. Dette kan være positivt for Desert Control, da deres teknologi, som forbedrer jordhelsen og reduserer vannforbruket, passer inn i regenerative landbruksprinsipper som diskuteres. Om Desert Control sine løsninger samsvarer med de definerte standardene, kan det potensielt skape økt fokus og økt etterspørsel etter LNC i samsvar med regenerativt jordbruk i California.

Det skal være 3 møter i 1h før en endelig anbefaling skal komme i Juni/Juli.

2 Likes

Dette bekrefter vel mer eller mindre at det var LNC som ble brukt i appelsin trærne.

3 Likes

Fra Discord:

6 Likes

Ja, han har jo skrevet det ordrett i en kommentar under en video av LNC. Er ikke noe å lure på engang. Men markedet trenger pen on paper ser det ut til.

1 Like

LNC uten markedspenetrasjon er null verdt i øynene til en ignorant pessimist. Derav mye av bakgrunnen for volatiliteten de siste årene; den enorme spennvidden i mulighetsvinduet. Halvtomt glass vs halvfullt.

Markedet trenger å bli minnet på at DC eksisterer. Ut av glemselen. Få pirret nysgjerrigheten på nytt. Skape en fornyet visshet om at teknologien er liv laget. La drømmerier om blue sky få blomstre.

2 Likes

Hadde ikke sett denne før, var jo morro å lese:) Saudi Desert Control

3 Likes

Denne blir interessant:

image

Blir veldig tydelig om den er tilpasset lokalitet (Saudi) og ulike vekster der.

1 Like

Den “Benefits calculator (soon)” har stått sånn i endel måneder