Her har en fyr tatt seg tid til å lage en fem minutter lang video om LNC, ganske bra laget faktisk. To dager gammel:
… men han overdrev musikken, litt for mye av det gode kanskje.
Her har en fyr tatt seg tid til å lage en fem minutter lang video om LNC, ganske bra laget faktisk. To dager gammel:
… men han overdrev musikken, litt for mye av det gode kanskje.
Teigland er støy. En som har et lemfeldig forhold til sannheten og som er villig til å ta i bruk tvilsomme metoder for å berike seg selv. Og som sørger for en del oppmerksomhet rundt caset. Så ja, tidvis mulig å skjønne hvorfor navnet nevnes på denne tråden. Men ikke på det viset der. Det blir rart og nesten pinlig.
Og ja, de aller fleste som er aktiv på SoMe som en del av sin investeringsfilosofi vil traktere denne tråden dersom man er investert i DC. De burde i det minste. Mer innholdsrike lister finnes heller ikke. Så…
Hvis det er så veldig pinlig at en usmakelig fyr deler tweets fra Teigland om Desert Control på dette viset, fordi nytten var bildet fra aksjonærlistene (som ikke alle abonnerer på), og formålet mitt var debatt rundt handlene på listen, så skal jeg tenke meg ekstra nøye om før jeg deler støyende tweets fra han igjen.
Det er fokuset rundt individet som bikker mot pinlig. Ser heller ikke nyhetsverdien. Listene har blitt diskutert rimelig hyppig de siste par kveldene. At man er sparsommelig med å dele de faktiske listene handler om respekt for at det er de betalende som drifter Tekinvestor.
Da ser det ut til at vi er på sporet igjen innenfor golf segmentet😊
Ja, da er tidligere meldt problem løst og de ser allerede gode resultater. Skal vi mye opp på denne meldingen? Skulle jo tro det?
Da er første bane offisielt i gang - og nå er det bare å kjøre på videre! Berkeley og PGA West står for tur. Kursen falt jo fra over 7 kroner på grunn av de innledende problemene, men det betyr sannsynligvis at man får ekstremt billige aksjer nå, imo. Personlig bryr jeg meg lite om kortsiktige kurssvingninger akkurat nå (de med retter kan vel overtegne også?), dette betyr så mye mer, for nå har dette beviselig potensial til å bli skikkelig stort fremover.
Siden rabatten er så stor så spørs det hvor mange som får overtegnet. Er vel eventuelt de passive sine aksjer.
Sant, men vi med retter står foran garantister her håper jeg? Sjekket GF, vi gjør det…
Jupp, men garantistene kan jo også ha aksjer / retter
Jeg har fått krydder fra Midtøsten også, kan sende på PM for de som er ekstra interessert, vil ikke sende private meldinger her.
Så denne idag, noe på gang?
Hadde ikke noe å si for kursen…litt rart
Ser ut som et spill i aksjen, der større styrer og små bøyer seg.
Det jeg synes er er veldig bra signal, er at selskapet holder ikke tilbake, det kunne de ha gjort, og siden de ikke gjør det kan det komme mye good news før ex dato. De har mye på tapetet.
Flere i tråden er mente jo at selskapet ønsket en så lav kurs som mulig, det fremstår ikke slik nå, da kunne de ventet med denne meldingen til etter emisjon.
TDN har en kort melding med det viktigste budskapet: https://www.finansavisen.no/tdn/2025/08/29/06491557/desert-control-lost-vanningsproblemer-pa-woodland-hills
Ser ut til at ny CEO har en litt annen tilnærming til å holde markedet orientert om hva som skjer i selskapet. Håper det fortsetter etter emi også
Kanskje ikke like relevant lenger, men dette er jo småprat-tråd, og jeg tror det er interessant for de fleste her:
Vel, man har jo definitivt oppnådd lav kurs over en periode for dem som ønsket å akkumulere for anskaffelse av flere tegneretter, og kursen er ikke noe opp ennå, så vedvarende har det jo eventuelt fungert.
Spekulasjoner fra min side, men emisjonmelding har vel trukket til seg noen tradere som kom inn under 2,50, som selger på dagens melding? Mulig det ser bedre ut utover dagen?