QUARTYS Limited har dekket inn, GUEVOURA FUND LIMITED holder fortsatt sin posisjon (750k aksjer)
De skylder Teigland en stor takk som var så lur å lempe ut til de slik at de fikk levert tilbake. Tenk om han ikke hadde gjort det. Gitt at shorterne fulltegner, så får de vel freeride på det nå som de fikk dekka seg rundt der de har lånt inn aksjer?
For meg ser det ut som en mur av selgere i ordreboka mellom 1,885 og 1,990. Hvem er disse selgerene hvis det ikke er shortere? Edit: Nå som sluttauksjonen er over, ser jeg at det er nesten 20k til salgs som ikke ble solgt i sluttauksjonen.
Noe annet jeg tenker på, er at selskapet har delt endel nyheter og saker tiden som har vært, sannsynligvis for å øke sjansen for mest mulig fulltegning. Men i dag er siste dagen, og ingen nyheter fra dem i dag , så da er de vel tomme for noe å melde og jeg tenker det kan bli litt nyhetstørke fremover.
Er ikke akkurat mye som er delt. Og det sier seg selv at det finnes begrensede muligheter for å spa frem nyheter til en spesfikk tid. I et selskap som har vært en ørkenvandring i flere år hva nyheter angår. Så akkurat det momentet bør ikke vetlegges i nevneverdig grad. Men ja, i utgangspunktet ingen grunn til å forvente at det vil flomme over den nærmeste tiden.
Overtegnet med 41%, må vel sies å være et godt tegn…
https://live.euronext.com/en/products/equities/company-news/2025-09-24-desert-control-preliminary-results-fully-underwritten
Da blir det «kun» cash eller aksjer på garantister. Blir spennende å se hvem som har plukket T-retter
Da skal det vel handles endel i markedet de nærmeste dagene 
Forskjell på å få aksjer for kr 1,23 og kr 1,8. Så er vel vanskelig å vurdere kjøpsvillighet på bakgrunn av overtegning.
Så lenge emisjon ble såpass overtegnet i kombinasjon med historisk lav markedsverdi, vil nok interessen i markedet bli attraktiv!
Nå er det jo noen her som mener at kjøpsinteressen/evnen vil være bortimot helt utradert etter at emisjonen er gjennomført 
…men det er endel garantister som har fått veldig lite (siden emisjonen er overtegnet)
Jeg har overtegnet med knappe 7 % . Spent på om den går inn. Tviler.
Det skal for øvrig bli interessant å se, om det har kommet inn nytt blod på aksjonærlisten gjennom retter i markedet.
Selv tror jeg vi skal ned å teste støtten på rundt omkring 1,70, og at hvorvidt den da bryter ned eller opp blir veldig avgjørende for de neste ukene.
Jeg ser oppover.
Tror det blir en hyggelig høst og vinter med nyheter vi kommer til å omfavne
Selvsagt. Men mange nok eksempler på emisjoner som sliter med å bli fulltegnet og. At denne har blitt såpass overtegnet fremstår for meg at ganske mange har troa, hvis ikke hadde man vel maks forsvart posisjonen sin.
Det er jo temmelig stor differanse mellom 1,23 og dagens kurs, så jeg tenker det alene kan forklare veldig mye av overtegningen.
Tildelingen blir interessant. Jeg tipper det blir smuler på de som har overtegnet.
Den store arbitrasjen er nok sterkt medvirkende til overtegningen ja. Tviler på vi skal veldig langt ned, hadde vel kanskje vært større muligheter for det om mange fikk overtegnet.
Fortsettelsen blir spennende, får håpe det dukker opp gode nyheter etterhvert 
Det er vel kanskje større tjans for at det kommer gode nyheter, enn dårlige nyheter. 
Poenget blir vel i så måte at vi trenger nyheter. Som pirrer troen på at det vil komme ytterligere nyheter. Som det har vært alt for lite av, alt for lenge. Og så skal det sies at det er en del spennende i gjære. Tro og håp. Partner, den nye enheten, ytterligere momentum i golfsegmentet.
Holder ikke pusten, men absolutt lov å ta på den optimistiske hatten. Hvor det er opp til selskapet å levere. Hvor de neste 9 månedene blir av avgjørende betydning. Ekstremt skuffende om de ikke klarer å nyttiggjøre seg av denne emisjonen til å skape verdier for eksisterende aksjonærer.
Kjærlighet ved første blikk🤣
Nå er det vel ikke spørsmål om, men når.
Dette bekrefter mye.