Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Noe må jo også suge opp, men mange har kanskje fått mettet behovet sitt allerede

1 Like

Dere….? Den gruppa er ikke jeg i. Herfra selges ikke en aksje før situasjonen er mer avklart.

Helt enig… kanskje lette seg med noen få, hvis det kommer news og 3 kr… men ikke noe særlig før…

Alle oppstart selskaper med ny teknologi skal gjennom en lysløype med utfordringer, dsrt er intet unntak! Men selskapet er på rett vei og spor! Nye spennende oppdateringer fra selskapet ventes!

2021 ble Desert Control verdsatt til nær to milliarder uten inntekter. Fire år senere prises selskapet rundt 200 millioner kroner. Samtidig som teknologien er dokumentert, godkjent og skalerbar. Skipsmegler Andreas Strøm mener markedet misforstår caset. Og at golfbaner kan alene bli katalysatoren som løfter verdien til milliardnivå.

3 Likes

Ingen tvil. Det O’store spørsmålet er om det går kjapt nok eller om det først er etter neste kapitalinnhenting at man virkelig vil kunne gjøre en kule. Svaret kommer for en dag innen neste sommer.

2 Likes

Likte dette sitatet fra artikkelen du delte i går @Hayen ;

“Arizona is not running out of water.
We are running out of cheap water”

4 Likes

Var det payment idag? Eller er det imorgen?

Er idag, 29.sept.
Men ser de har ikke trukket fra min konto enda

Trekkes imorgen tidlig såvidt jeg husker. Men skal være på konto i løpet av dagen tror jeg.

1 Like

Har alle fått info om retter og tildeling nå? Jeg overtegnet, og har kvittering - men ikke hørt noe ennå.

Ingen info utover at pengene er trukket tilsvarende full tildeling for overtegningen (IKZ)

Desert Control er på “Topplisten for september 2025” under “Topp 10 netto kjøpte aksjer”

Screenshot from 2025-09-30 08-48-40

1 Like

Greener fields. Higher yields. Smarter water use. :seedling::droplet: At #ClimateWeekNYC, James Thomas, CEO of Desert Control, shared how we help them to scale up their innovative Liquid Natural Clay solution.

Også på X; https://x.com/Siemens/status/1972725864698634688

Forteller litt om hvor shorten har fått tak i aksjer mtp at Nordnet-kontoen hadde 1 mill flere aksjer per 26.8 kontra 26.9.

2 Likes

Det begynner å bli ganske langt opp til det jeg har som bullscenario etter emisjonen:

Du får kose deg med bull scenarioet ditt så lenge det varer :wink:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Skulle vel bare mangle at det ikke kvernes når man er midt i gjennomføringen av en emisjon hvor såpass mange har fått overtegnet. Skjønner virkelig ikke hva det har med et fremtidig bullscenario å gjøre. Eller hva motivasjonen er for å komme med noe så :man_shrugging: (eventuelt :man_facepalming:) når du burde vite bedre.

Som nevnt før helgen:

1 Like

23 % som ikke hadde tørt krutt… det er nesten regelbrudd, ihvertfall på euronext grøt Til glede for alle oss andre, som sitter stille og rolig ventende på rekylen som etter alle solemerker vil komme, ja. :slight_smile:

1 Like

De kunne solgt rettene.