Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Skal vann gå til produksjon av mat eller AI datasenter? Could AI's Growing Thirst For Water Usher In Localized Resource Wars  | ZeroHedge

Blir vel ikke mat siden pengene ligger på det andre feltet :slightly_frowning_face:
Men skal det bli noe mat i fremtiden så er det vel med hjelp av LNC…

" If people are already up in arms over soaring utility bills, just give it a few more years and water shortages will almost certainly be the next issue everyone is talking about:"

Ser James øker med +714 343 aksjer på listene, er det garantist aksjene?

Så hvilke nye partnere er det ? Ingen er nevnt bare en selgende overskrift

Sebastian Miller fra Masdar er vel tagget i hvert fall.

Det er vel ikke noe nytt vel
Og tagging holder ikke
Når du går ut med et sånt innlegg så skal partnerne nevnes. Håpløst, igjen !

1 Like

Forsåvidt enig i at det var et ganske tomt innlegg.

1 Like

Mulig jeg er blind, men hvor er det nevnt nye partnere?

1 Like

Føyer seg inn i rekken av skremmende uprofesjonelle innlegg på sosiale plattformer

Føler du leter så mye etter grunner til å bli misfornøyd Bingo, så mye at du finner grunner som ikke en gang er reelle. Det er vell ikke nevnt “nye partnere” meg bekjent i disse innlegge i det hele tatt.
De skriver om et strykter partnerskap mellom DC og Soyl & SDC.

Continue to strengthen partnerships hinter om nye partnerskap

Nja, viser vel til SDC & Soyl?

Så man kan altså ikke skrive om aktivitet som selskapet bedriver? Da tror jeg man kan vaske ut rimelig mye av det som postes på linkedin.

Strenghtening partnerships er vel helt korrekt ordbruk i dette eksempelet….

1 Like

Var muligvis litt rask der, beklager

1 Like
12 Likes

Sakset fra en artikkel av Christian Lie, Sjefstrateg i Formue:

FN anslår at etterspørselen etter ferskvann vil stige med 55 prosent mellom 2018 og 2050. Selv om jorden består av 70 prosent vann, er bare 3 prosent ferskvann og to tredjedeler av dette utilgjengelig. Verdensbanken anslår investeringsbehovet i vannrelatert infrastruktur og teknologi til 6.700 milliarder USD innen 2030 og 22.600 milliarder innen 2050.

For investorer? Kraft/forsyningsselskaper, mineralprodusenter og vannteknologi kan bli spennende sektorer å følge, med store fortjenestemuligheter for vinnerselskapene. Risikofaktorer kan knyttes til blant annet politisering og geopolitisk ressursnasjonalisme.

2 Likes

Over 1,1mill aksjer på kjøp 1,45. Er nok mange som er skuffet over at dumpen av emisjonsaksjer ikke ble større, inkl. Savepig. Volum på vei ned. Fremstår som at vi er på bunnen sånn jeg leser det akkurat nå. Nå trenger vi en nyhet som gir fornyet optimisme og tro på at problemene er lagt bak oss .
Er nok av aktører som sitter på sidelinjen med tørt krutt og forsøker å treffe bunnen her.

Det er åpenbart at vedkommende bak den millionen aksjer ikke har tenkt å kjøpe en eneste aksje. Den ligger der bare for å støtte eller presse kursen.

Det kan du ikke vite når ingen er villig til å selge til hans bid-pris. Du har nok rett i at den skal fungere som støtte, da en så stor post ligger synlig.