Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Antar de fleste ikke har solgt. Men den generelle interessen i denne tråden er vell borte og intet nytt i selskapet. Da blir det lite aktivitet.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

7 Likes

Tja, solgte meg ut 200k for ca to uker siden. Følte det skjedde fint lite i DSRT. Men med min flaks kan den fort gå til 3-4 kr i neste uke.
Har en liten post for å følge med.

Skal man bruke ny unit i mandel-pilot i California, tro? Det er vel ikke bankers om det børsmeldes når den er klar til bruk?

piloten ble lansert denne uken, så dem har allerede behandlet over 2000 mandeltrær med LNC, hvis jeg forstår børsmeldingen riktig

Jeg var ikke klar over at California står for ca 80% av verdens mandel produksjon! Hadde vært noe å fått inngang i det markedet der.

Da er vi straks på 1 tallet igjen her. Hvis det er så vanskelig å lande piloter at de må dra frem et selskap helt uten identitet på internett så er det lett å tenke at veien til penger inn er lang. Flere og flere mister troen på det her og ser konkursfaren blinke i det fjerne.

2 Likes

Er det mulig… denne koker du sammen fullstendig på egenhånd. Selskapet leverer eksakt som forventet. Derav hvorfor man har guiding. At du leker blind høne på jakt etter korn for stå for din egen regning.

Ikke alle tror de kommer til å klare å hente penger igjen uten å bevise noe på inntektsiden. Du sitter på null aksjer og opptrer som en arrogant hissigpropp av en bezzerwizzer som vanlig

@Aaleby Tror forøvrig også gullkalven din, NTI, også styrer mot skifteretten etterhvert
Den du i dialog med jobbis ville kjøpt 7 dager i uka i stedet for DC

det finnes tusen vis av mandelprodusenter i california, og pilotprosjekter foregår ofte med mindre, lokale aktører.
større aktører har som regel strengere krav og regler, og prossessen tar som regel lengre tid.

Man er ikke bezzerwizzer når man har så godt som utelukkende hatt rett hva ørkensanden angår. Over mange år. Og det er en grunn til at jeg solgte før den begynte å dale. Fremstod helt åpenbart at det ikke var fundamental krutt tilstrekkelig til å ta den videre opp og fram.

Forøvrig; det du ikke fatter er at det underliggende fundamentale bare blir sterkere og sterkere. Kluet er å time inngangen. Selskapet står selvsagt ikke i fare for noe som helst.

Funny. Ville fortsatt kjøpt NTI 7 av 7 dager i uka kontra DC den gangen. Bare å se på rådende kurs. Ville tapt halvparten av innsatsen i NTI, knapt hatt penger igjen i DC. Når det er sagt; evner å agere i motsetning til deg og har solgt for lenge lenge siden.

Er det rart at dette forumet dør ut (?) Antar selv min kommentar slettes, som kommenterer dette.

2 Likes

Hvordan kan du si at selskapet ikke står i fare for noe som helst ? Et selskap uten inntekter som om ikke lenge er avhengig av å hente mer penger i emi for å overleve

1 Like

Som er hverdagen til alle selskaper som befinner seg i samme fase. Desert Control vil klare å hente penger uten problemer. Fremtiden er lys. Hvorvidt man vil tjene på å forbli sittende langsiktig derimot heller enn å avvente, den avhenger fullstendig av hva som skjer med Syngenta. Imo.

Hvordan kan du vite at de skal klare å hente penger uten problemer ?
Måtte jo griseemi til sist

@Aaleby du kommer med sånne veldig bastante påstander…som om du liksom vet det

Sånn holdt du med på med NTI også i sin tid. Lekset opp, men så falt alt helt sammen. Greit at du personlig kom deg ut osv, men der og da vet du alltid best

Som ble solid overtegnet. Uten bruk av garantister. Denne gangen vil man være enda noen hakk nærmere målstreken. Forøvrig; kun grisete for de som ikke hadde penger til å forsvare eierandelen. For alle andre var det en bedre løsning enn om storkanonene hadde tatt alt til solid rabatt og overlatt smulene til småfolket. Og særs lukrativt for de som ikke var investert på forhånd.

Hente penger ordner seg. Til hvilke betingelser? den gjenstår å se.

Du kan finne innlegg her på TI fra undertegnede som kom med advarende pekefingre om NTI. Annonserte endog at jeg hadde solgt. Før den kollapset.

Herregud Bingo…

Du vet da ingenting om man er nærmere målstreken eller ikke, hva enn du mener med målstreken.
-30 % over natten er ikke grisete? :sweat_smile:

Vet alt om det. TTT fordi alt må verifiseres. Dagens melding er ett eksempel. Teknologien fungerer. Altså handler det om grad av fullført verifisering. Litt som skilpadden som løper mot haren. Det går tregt, men stødig. Step by step.

Ja ikke sant, akkurat som “aldri vært sterkere fundamentalt” men vi er -93 % fra topp.

1 Like