Risiko er det så klart og det trenger selvsagt ikke være bunn her, men risk/reward her for meg er svært attraktiv. Så kan det vel sies at den aldri har vært bedre heller? Hvis man ser vekk fra kurs, kun ser på selskapsutvikling, da tenker jeg det er nå man skal investere, det er nå de har kommet langt nok, også ser man på kurs og man ser at man har aldri fått selskapet billigere, så skjønner man hvorfor når man blant annet leser her, sjeldent sett mer negativitet, her har det vært mange brutte løfter, mye tro og håp som ikke har klaffet helt med realitetene og kurs smadret pga forventningene har skuffet.
Så kan det godt være at dette er for tidlig også, men om jeg prøver å sette meg inn i hvordan større aktører tenker, så tipper jeg de sier nei til operasjonelle problemer og ja til skalering og derfor tror jeg, merk tror jeg timingen er bra nå. Og om triggerne kommer, var vel noe subsidier til oasis som ville sette de i gang, et par golf som muligens de fikk implementering på snart, og Midtøsten kontrakter, jeg sier hvis de kommer, og man også får gode resultater fra Syngenta, alt dette de neste månedene, så vil kanskje også markdet begynne å få forventninger igjen. Er ingen som tror på dette ser det ut som, når jeg leser her.
Time will tell, kanskje man får på en krone, kanskje selskapet mislykkes, eller kanskje man gjør et scoop her og nå.