Tidligere CEO
Han hadde vel satt en blokk, hvis han skal ut med alt, så vi håper i det lengste at det bare er restskatt eller noe…
Salg av aksjer nå er skatterelatert og er nok trolig koblet mot at Oks fikk mange retter ifjor høst. Salg av retter da ga 100% gevinst og skatteplikt.
Er det virkelig OKS som selger seg ut…? Føles nesten (dersom det er riktig) som å bli dolket i ryggen av tidligere CEO.
Oi 911.000 til salgs på 1,37
Golf og andre tørr vel ikke noe mer å satse på DC nå. De er vel avhengig av at LNC er tilgjengelig når det igjen skal påføres om noen år
Er jo snart ikke noe igjen av markedsverdien nå
Den logikken fungerer dårlig. Besparelsene tilknyttet første implementering er uavhengig av påføring nr 2 etter x antall år.
Jeg tror de vil vite sikkert at de kan fortsette å stole på LNC videre og da er det ikke bra at selskapet virker helt useriøst kursutviklingsmessig
Av alle utfordringer så er denne i kategorien oppkonstruert. Påføringen er endelig og man behøver ikke oppfølging. Best case vil kunden slippe å måtte betale dersom selskapet skulle opphøre (som neppe skjer med det første).
LNC forsvinner aldri. Den positive effekten er varig.
Trodde man måtte ha ny påføring etter noen år. Da har jeg misforstått
Er vel først og fremst jordbruk hvor jordsmonnet gjentagende bearbeides.
Det er som Aaleby skriver; ekstra påføring lnc gjelder hovedsakelig der jorden bearbeides, evt der mer sand påføres. Sistnevnte skjer i golf
Ville golfbaner kjøpt full påføring av LNC hvis de visste de ikke fikk tak i mer fra år 2027?
2,9 mill aksjer omsatt og kurs 1,3
Blir spennende å se hvem som la ut den kjempestore posten
Ja, da er vi veldig nære emisjonskurs på kr 1,23… som forventet… jeg anbefaler forøvrig evt nye investorer å lese tråden fra juli 2025 til september 2025… mye god læring der, tenker jeg…
Emi på 1 kr lukter det vel lang vei
Hvilken kurs tenker dere ved en eventuell ny emisjon? Intervall 50øre til krona i det området !!
Jeg tror det blir lavere. Mye lavere.
10 øre - 50 øre en plass