Ut fra hva selskapet har solgt markedet siden ipo i 21?
Ja, 100%.
Ut fra hva selskapet har solgt markedet siden ipo i 21?
Ja, 100%.
Ver 1 fungerer som tiltenkt.
Og bombe de har planer om versjon 3 også.
Så det de solgte markedet var ikke tilstrekkelig for å drifte selskapet lønnsomt da eller? Nei, her har det gått for mye i linkedin og for lite fokus på å faktisk materialisere det man holder på med.
Er vel bare å forsvare eierandel i påvente av emisjon for gen 3 da?
lykke til
Tror ikke det har vært dårlig fokus, virker som det bare er nesten helt umulig å få kunder til å signere på kontrakter
Ja, men da kan man spørre seg hvor bra er dette opplegget da? Nå er jeg i naturlig nok litt negativ siden det er stor rødt tall på kontoen. Man skulle tro at vis det gir stor effekt av å ta det i bruk at de som har prøvd det velger å gå videre med det.
Er visst ikke så enkelt. De vegrer seg mot å ta det i fullt bruk rett og slett. Nesten alle potensielle kunder har lang historie med å gjøre som de alltid har gjort og det kjøre fullskala på med LNC får de seg bare ikke til å gjøre.
Er vel noen store som må gå forran, ta ansvar og vise vei. Når det endelig skjer, hvis det skjer. Da kan man begynne å snakke
Det er lenge siden noen gikk foran her
Tro det eller ei, etter dette, altså på to og et halvt år har de kun signert en liten daddel avtale i tillegg til de to golfbanene
Det var vel først 17. juni i år at de fikk på plass uniten med produksjonskapasitet til å levere på større avtaler?
Skal sies at dette vel er et års forsinkelse, så en kan jo spørre seg om hva som er årsak og hvilken info de har valgt å ikke dele.
Siden OKS måtte gå, så er det vel nærliggende å anta at det kan ha hatt sammenheng med dette?
Det skyldes kanskje nødvendige undersøkelser og rettinger etter feilen som ble gjort?
Den er ikke i prod enda.
Støtter denne. Det vi vet er at at golfproblemene påvirket da de implementerte noen endringer som et preventivt tiltak ( tipper det har noe med styring av konsentrasjonen av lnc å gjøre). Vi vet også at de egentlig skulle produsere enheten i Mexico, men pga TrumpToll ble tvunget til å finne ny partner for produksjon i USA.
Men dette er ikke hele historien. Og det er noe med fokus på kritiske faktorer i prosesser som JT ikke evner å sikre.
Det ER svakt at han i november på q3 pres forespeiler at enheten leveres DC rett før eller rett etter jul. Få uker før leveranse bommer han med 6-7 måneder (minst).
Det er litt det samme med toll og komplikasjoner. Spørsmålet er om de burde oppdaget/tatt hensyn til dette tidlig
Ble gjort et desperat forsøk i juni på å støttekjøpe aksjen opp over motstandsnivået på 1,45 men markedet fortalte alt man trengte å vite om hvor stor etterspørsel det er etter å kjøpe aksjer i aksjemarkedet for et selskap alle vet trenger å hente penger i andre halvår.
På hvilken kurs blir kommende emisjon satt? Hvor stor ratt i forhold til dagens kurs?
Minimum 32% avslag på gjennomsnittlig kurs etter generalforsamling.
Hva tenker dere om fremtiden til selskapet?
0 stemmegivere
Desperat fjols han der.
Dette minner mye om min situasjon ved forrige emisjon. Jeg solgte da alle aksjene mine for ca 400 000 kr. Senere kjøpte jeg bioteknologiselskapet CRNA for ca kr 1,50 per aksje. De er nå ca 8 kr etter kort å ha vært oppe i 14 kr.
Ikke rart at du føler behov for å fortelle oss om dine disposisjoner, når du er så ekstremt dyktig…! Er nok en god inspirasjon og trøst for Bearwizarf…
Legg gjerne ut svaret når/hvis du får svar 
Min erfaring er at flaks og uflaks spiller en veldig stor rolle når det gjelder gode og dårlige resultater av aksjeinvesteringer. I dette selskapet investerte jeg først en del til en kurs av ca 15 kr. Kursen gikk raskt til et maksimum av 42 kr. Både ledelsen i selskapet, jeg selv og nesten alle andre vurderte mulighetene for suksess fullstendig feil. Det var ikke fordi produktet ikke holdt mål, men fordi flere år har vist at nesten ingen vil kjøpe det. Lederen var helt på jordet i sine vurderingher. Han bestilte nesten helt i starten ca 10 produksjonsenheter så vidt jeg husker. I løpet av 3 år etter dette har det knapt vært behov for full bruk av ett av dem hvis jeg ikke husker feil - i alle fall for produksjon som ga normal inntekt.
For en helt forferdelig reise dette har vært. Fra tidligere topp rundt 40 ser vi mest sannsynlig rundt 0,30
Og de klarer bare ikke lande skikkelige avtaler.