De er virkelig på hugget denne sommeren
Var vel ikke tilsvarende i fjor på samme tid ? Da handlet det mest om golf og trøbbel der
Det denne våren og sommeren burde handlet om, er signering av golfkontrakter.
Mandler og pistasj er på pilotstadie. Kontakter tar tid
Hvorfor tror du golfkontrakter så til de grader uteblir ? Er det pga problemene i fjor ?
Jeg må sitere meg selv her.
Fordi den tekniske hendelsen i 2025 skadet referansehistorien ?
Selgeren går nå ut med «LNC will not clog your lines»
Selskapet vet svaret på spørsmålet hele forumet klør seg i hodet over.
Så når de ikke deler det, er det fordi de har vurdert at svaret ikke tjener dem.
Dette er svaret man får
Hi and thank you for your support and for following our progress.
I appreciate the question. While I can’t comment on or share any non-public information regarding our commercial pipeline or ongoing discussions, I would point out that if you’ve been following our previous projects, you’ll know that both Woodland Hills and Berkeley Golf Course took time to progress from pilot trials to full application contracts. These opportunities involve evaluation periods, data collection, budgeting, and customer decision timelines.
I appreciate your continued interest and support. I believe patience is important with this type of business, and I’m excited to see how things continue to develop.
Best regards
Hello
Again the company surprises us (the retail investors) in a negative way. I need answer to some questions:
Last year (less than a year ago) approximately 70 mill. norwegian kroner was raised as new equity. Why didnt the company raise sufficient capital to sustain operation for a longer period at that time? And now it seems that the same mistake will be made again. The company previously communicated that it would raise 150 mill. norwegian kroner in new equity, so what has happened in the mean time?
The company hired MW&L to find possible professional investors…obviously nothing came out of this, since no private placement will occur. This is very disturbing as it indicates low interest in the company. I have been told by a fellow retailer that the chairman (Lars) told him in a private conversation that: “there is an overwhelming interest in the company from professional investors”. Is this correct and if so map and terrain does not match here…?
How can we trust communication coming from the company after this? One more year and then a new capital raise?
Many of my fellow retailers sold their stocks today, taking huge losses (as i write this the stock price is down more than 40% today). What will you say to those of us who still are stock holders?
Dette er e-posten jeg sendte selskapet som je ikke har fått svar på…
Det deles mye fint på deres Instagram. Men alt handler stort sett bare om piloter. Jeg håper en dag vi får oppleve at det blir en kamp om å få tak i LNC. Men i dag er det DC som må banke på døren til en potensiell kunde.
Mange av dagens suksessfulle bedrifter møtte mye motstand i starten, og flere ble avskrevet av markedet før gjennombruddet kom. Så at det kan snu for DC er ikke utenkelig, selv om det akkurat nå ser mørkt ut. Ledelsen har riktignok puttet inn nye penger selv, men for dem er nok beløpene såpass små at det betyr lite om de går tapt. Så det sier ikke nødvendigvis så mye om hvor sterk troen egentlig er.
Tenker at det sier noe om hvor sterk troen er i kombinasjon med tiden som Thomas investerer i prosjektet, men det forteller lite om når selskapet kommer over kneiken. Og den biten er helt avgjørende for den gjengse retail-investor som ikke har råd til å delta i emisjon etter emisjon.
Og i mellomtiden har algoritmene på lavt volum presset prisen på tegningsrettene ned til 12 øre…flott for oss som må selge store deler av rettene
DC sitter i en felle
Salinas-forsøket viste +30 % avling. Men bonden signerte ikke kontrakt. Og jeg frykter jeg vet hvorfor: regnestykket går ikke opp for ham. Prisen på LNC er fortsatt for høy i forhold til det han sparer.
Nå nærmer de andre pilotene seg slutt. Og her er problemet for DC:
Hvis disse pilotene heller ikke blir til kontrakter, har DC ikke penger til å kjøre flere piloter. De må stoppe.
Men hvis de stopper piloter, hvordan får de første kontrakt? Kundene vil se bevis før de signerer.
Og hvis problemet er prisen — som jeg tror — kan DC ikke senke den. Det knekker forretningsmodellen.
Så DC sitter fast: de trenger kontrakter for å overleve, men de kan ikke få kontrakter fordi prisen ikke fungerer. Og tiden løper ut.
Hvis signeringene ikke kommer snart, er det kroken på døren for DC.
Dette er grunnen til at emi helst burde vært de 120 milionene som var tenkt
Dette blir surr.
Sett opp et regnestykke med nødvendige forutsetninger, istedenfor synsinger (ment for å påvirke kursen?)
Jeg sitter på et stort tap, så lite interesse av en lavere kurs. Jeg mener dette er grunnen til ikke suksess hittil. Har du en forklaring som er mere forklarende så vil jeg gjerne høre.
Sett opp et regnestykke med antakelser der det er nødvendig. Lnc kommer ikke dårlig ut
Feil. Fordi dc får dekket kostnader sånn ca for pilotene.
Nettopp. Og det er derfor kundene krever pilot på sitt område, og data over tid/ flere vekstsykluser.
En originalest konklusjon på et galest grunnlag