Ok, jeg får gi det litt tid. Dukker de ikke opp i løpet av dagen får jeg ringe banken.
Må jeg gjøre noe først før de blir synlig? Godta noe på vps kontoen etc?
Hva med styreleder Lars Eismark som bærer en stor del av ansvaret for denne elendigheten?
Du er ikke alene om å tenke noen tanker rundt det
Tegningsrettene har ennå ikke dukket opp i min nettbank. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Nordea dette gjelder.
Nå er jo kursen snart det samme da
Nok en pilot.
Det som ER merkelig er at man faktisk har kommet lengre - men ikke går ut med mer info om det.
En lang og god rapport er utarbeidet for Woodland etter ca 6 mnd. Rapporten omhandler vannbesparing, redusert saltinnhold osv. Hvorfor DC ikke bruker denne aktivt offentlig er en gåte
Det aller mest sørgelige er jo at selv på disse kursnivåene er det null interesse for selskapet. Omsetningen er jo som for en middels pølsebod en lørdagskveld i Oslo…tegningsrettene må man snart betale for å bli kvitt. Utrolig trist 
Helt utrolig at selskapet ikke skjønner dette selv. Må vel være noen voksne der som skjønner at de må ha mer åpenhet rundt tidligere piloter for å skape interesse? Hvor er en fyldig/preliminary rapport fra Limoneira, universitetet i Arizona, alle golf-pilotene, Syngenta osv. De må nå ha haugevis av pilot-resultater nå?
Kommer som godbidder efter emi 
Dansken