Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Grunnen til at ikke det blir kontrakter kan visst sies med en enkel setning : «Det oppleves som for stort sprang, de tør rett og slett ikke gå all in »

1 Like

Hvor mange utestående aksjer blir det totalt sett etter emisjonen?

377 194 219 Står det på Nordnet nå. Er de nye tegningsretter/nye aksjene inkludert i det?

Ja det er de

Andre som driver med grønnvasking med massiv bruk av energi (her for å forkulle biomasse):

Her er mannen som må få info om desert control:

1 Like

Mulig det er tatt opp her tidligere, men virker som det begynner å få effekt at flere og flere tilbakekaller Nordnet sin rett til å låne ut aksjer til short fra IKZ. Uansett hva man har av beholdning, så er det gull og melde inn reservasjon mot dette for å squeeze shorterne. Kommer det kontraktsnyheter nå kombinert med at enda flere tilbakekaller, så kan det bli morsomt.

Trykk på reserver deg mot utlån her, tar 1min:

4 Likes

Har reservasjonen tilbakevirkende kraft?

Ja, det stemmer

Noen som har tanker rundt det han nevner om saudi ?

Går vel ikke an å mene om det før det bekreftes fra sikre kilder

1 Like

Denne posten som jeg delte tidligere kan vel leses i samme retning i hvert fall. Selv om den kanskje heller ikke kan sees som en offisiell bekreftelse…

1 Like

Jeg tror ikke på noe der borte før jeg ser lisenspenger

1 Like

Overtegnet med 74,1%, var overtegnet med 41% i forrige runde.

Første hinder for et run i løpet av høsten er fjerner. Viktig at emisjonen ble fulltegnet, og at det totalt sett nå er større etterspørsel enn tildeling. Et annet viktig element et at deler av ledelsen ikke fikk tildeling, som høyere prioritet enn garantistene. Dette åpner for innsidekjøp. Ser foreløpig bra ut, men hele caset må understøttes med fundamentale nyheter. Kommer konverteringer og kontrakter så er himmelen veldig blå fra dagens nivå.

1 Like

Hvilke avtaler er det egentlig DC kan lande nå i andre halvår ?

1 Like

Noen som har sjekket tildelingen sin på VPS?

Hva skulle det være i såfall? Her er det bare å holde seg unna, har vært og er en bra strategi!!

Ja ganske dårlig tegn når ingen har et eneste svar på det. Så dårlig står det til, etter alle disse årene og alle pilotene så er det ingen dealer i sikte neste halvår

1 Like

Hos meg står det bare godkjent, betyr det at jeg har fått alt jeg tegnet meg for?

Jeg tegnet meg for litt over dobbelt så mange tegningsretter som jeg hadde.