Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Ser tidspunkt for offentlig tildeling nå står som 12.08.2026, kl. 12. Så det er kanskje da vi får vite det?

Kjøpe på absolutt bunn trenger på ingen måte å være feil så lenge det finnes et snev av håp/forventninger i markedet. Hverken i fjor eller i år.

Tror mest at mange er lei sirkeldiskusjon i påvente av melding. Nå er det opp til selskapet

Mens vi venter, JT har faktisk overtegnet. Han tegnet pro rata forrige gang

1 Like

Stemmer det at noen i ledelsen kjøpe aksjer her før emisjonen? Eller husker jeg feil?

Ja, en del uforståelige kjøp over 1 krone

1 Like

Tildelingen ligger klar i vps.

Noen som har fått mer enn 31,4%?

1 Like

Alle “ordinære” ser ut til å ha fått tilsvarende. Så gjenstår det å se IKZ. Har nok mindre edge kontra i fjor.

Men da er det altså ikke konkrete piloter fra tidligere som skal kunne resultere i avtaler for closing ? Virker ikke som det er en eneste en å forvente inn i år?

Tror det like gjerne kan være noe helt annet enn med utgangspunkt i piloter. Midtøsten er også et stikkord, hvor forventningene nå er tilnærmet lik 0

Lisenspenger fra Midtøsten er ikke det vi skal leve av, det kan jeg garantere
Så du mener da avtaler som blir landet uten pilot først ?

Vis meg garantien og regnestykket for maks royalties fra Midtøsten

1 Like

maks royalties fra Midtøsten !!?
Først må det komme noe i det hele tatt
Det er jo bare en stor komedie hele greia
Hvilken planet er du på ?

1 Like

Du garanterer.
Da antar jeg du har noe mer enn store ord å vise til.

Spiller du poker, må du vise kortene til slutt

Den som først er fisen var, er fisens far

Samme her, såvidt jeg husker fikk IKZ dobbelt så mange forrige gang? Men avhenger vel fort av hvor mange som har overtegnet der?

Ikz fikk maksimalt 500% i fjor vs 100% overtegning for alle andre.

1 Like

Ser ut som det ble ca 172% overtegning IKZ…

Ca samme forholdstall som sist da

Om Desert Control får suksess en dag blir jeg veldig glad. Men har også innsett at pengene jeg har investert er mulig at de er tapt for godt. Jeg forventer ikke få de tilbake.

Ja klar over at man kan selge og få igjen på skatten etc. men ønsker ikke å lukke døren.