En bemerkning/opplysning vel verdt. Litt av grunnen til “deja vu”. Ble forsøkt voldsomt hausset i fjor, i kompaniskap med noen svensker. Var ikke måte på hvor høyt den skulle om man bare passerte et eller annet nivå over kr 2. Så kan man alltids legge til at hjelpen fra det fundamentale var rimelig syltynt.
Vi får håpe ikke det kommer en melding om noen flere problemer. Det tror jeg ikke selskapet tåler.
Ble veldig stille på vei oppover. Mange som holder pusten? 
Er vel tålmodighet som gjelder nå. Det tok vel en måned før en nådde toppen etter emi forrige gang? Positivt at det kvernes aksjer 
Er det bekreftet noe sted at saudi Desert Control er en partner her ?
Over 3 mill på kjøp på 0,33
Er det deg?! 
Nei, men den ble borte igjen
Det lå 2 kjøpsposter i hele går på mellom 2-2,5 millioner aksjer hver, hele tiden litt under salgssiden .
Tyder på at ikke salgsviljen er så stor da
Eller noen som også ligger på salgssiden og gjør et forsøk på manipulering.
Tilbake igjen nå.
2,9 millioner på 0,33
Den ble tatt
Bare støy dette her. Tror aktøren som nå trader her ligger på begge sider. Må komme noe fundamentalt som rydder litt opp.
En som kjøpte 2,6 mill aksjer ihvertfall kl.1530
Vis det ikke skjer noe kontrakt signering denne høsten tror jeg mange vil se en del mindre lyst på fremtiden til DC.
Ja, det er kontraktsinngåelser innen 1-2 mnd som gjelder nå.
Har snitt på rund 1,2. Vis jeg noen gang vil komme i nærheten av break even blir jeg veldig glad. Orker ikke å realisere nok et tap på børsen. Så blir værende.
Ikke utenkelig nivå det, men en del må falle på plass på veien. Under den massive grønne bølgen ble selskapet priset til 2 mrd, men lå i flere år i etterkant på 4-600 mill i mcap. 1,2 kroner utgjør 480 mill. Mye avgjøres i hvordan neste runde av finansiering løses.