Skal man hive mer friske penger etter de gamle?
That is the question
De fleste har ikke uendelig med penger
Kjapt spørsmål, får alle med aksjer pr i går tildelt tegningsretter uavhengig av om man selger i dag?
Det er likegyldig om du eier aksjer fra før. Det som betyr noe er om du eier aksjer innen EGF.
Takk, det var på en måte det svaret jeg var ute etter…
Dette har jo ligger i kortene så som jeg skrev for noen uker siden så burde en være beredt på å spytte penger inn om en er aksjonær i selskapet nå.
Hvis ikke burde en kastet kortene på 8-tallet (det er jo litt sent nå - med mindre kursen hopper da).
Har hatt null tro på at det virkelig vil ta av rundt neste sving på mange år. Som har vært problemet til selskapet; ørkenvandring hva triggere har angått og det har vært skrevet i stein. Man hadde Limoneira med forventninger noen måneder og thats it. Golfsegmentet gjør det hele betraktelig mer uforutsigbart, med faktiske muligheter for plutselige positive meldinger. Som gjør det kommende året eb del mer spennende i kombinasjon med at selskapet ikke er tynget av en bunnskrapet kasse. I tillegg til de nye enhetene.
Hehe, ja sant. Jeg tror ny enhet og produksjonskapasitet er stikkordet.
Men har man ikke troa, da kaster man ja.
Og for dem som mener kursen skal falle betydelig - det vil jo si at de mener market cap bør være lavere enn idag når selskapet har fått på plass finansiering for 12-16mnd … Det ser jeg som svært urealistisk, men kan godt være noen selger i panikk og proffene plukker det de kan.
De har basically et år finansiering før det brenner igjen, og de har guidet 3 millioner USD som revenue neste år.
De er i forhandlinger med industriell, så tror dette er mellomløsning til dette er spikret, fin måte og unngå utvanning før dette skjer.
Vi gikk rett i reserved i hvert fall
Jeg har fått et veldig sterkt signal over hvem det kan være også, ikke overraskende, noe alle kan tenke seg til.
Ikke ødelegg nå Jobbis…vi vil ha lavest mulig emisjonskurs😉
det tenker jeg og. lavest mulig emi kurs.
er iallefall action på omsetningen:-) er interesse for både kjøp og salg:-)
For de med penger er det selvsagt det beste med lavest mulig emikurs, siden da kan man øke. Kjedeligere for de som ikke kan forsvare sin andel, da ville jeg gjort som netromo sier, solgt litt.
Hvorfor ikke selge tegningsrettene i stedet for å selge aksjene på bunn?
Er du sikker på at bunnen er nå? Den kan bli lavere før EGF.
Og den kan bli høyere, mange som har tømt seg, de er kapitalisert, og fine utsikter, men kan også bli lavere ja. Det får tiden vise.
skal ned på 2-tallet denne idag. følg med.