Noen ser ut til å ha bestemt at gulvet er 3.
Prisen på selskapet nå bør være svært attraktiv for Mawarid.
Noen ser ut til å ha bestemt at gulvet er 3.
Prisen på selskapet nå bør være svært attraktiv for Mawarid.
Hayen, du har nå i lang tid snakket om partnere og villige arabere som skal putte penger inn i selskapet. Fasit er at kursen synker og synker. Man trøbler med produksjon og omsetter for next to nothing. Jeg synes du bør tone ned positiviteten din litt. Hvem vet hvor mange urutinerte, unge spekulanter som kaster inn studielånet sitt ved lesing her inne.
Ha litt magemål!! Dere har bommet big time.

Hardt å være investor I desert control.
Snart kommer vel Bin Salman å kjøper hele bruket for many many billions
Kursen har gått ned, men fasiten på dette selskapet kjenner vi ikke. Fundamentalt går det rett vei, selv om man selvsagt gjerne skulle sett at det går raskere.
Det har vært advart mot griseemisjon i 30 dager fra min side. Svaret fra menigheten er at kursen var lav på både 6 og 7 kroner. Og at det vil kunne komme penger fra partnere til en premium. Nå snakker du om at Malawi finner kursen lav og interessant på kr 3.
Ro deg ned og prøv å være realistisk.
Det skal hentes 75 mill. Kursen er pt kr 3. Hva tror du emisjonen settes til?
Jeg tror fra 1-2 kroner. Max kr 2.
Du har fremdeles ikke skjønt emisjonen…
Du snakker om kurs, men er blind for selskapsverdien.
Jeg gir opp. Er det mulig.
Nivået på positivisme her inne når ikke Shareville eller Hegnar til storetåa. Må være lov å ytre sine ærlige meninger som er godt begrunnet uten at man skal bli gjort ansvarlig for hva andre voksne mennesker gjør av investeringer. Uavhengig av om det viser seg å bli fulltreff, skivebom eller noe midt mellom.
Jeg har forstått at dette kommer i 30 dager. I motsetning til deg.
Poenget er at du hyler om kurs, men skjønner ikke at det egentlig handler om selskapsverdi.
Går det ann å prøve å ikke gjenta seg selv hele tiden? Hvor lenge skal vi tippe emisjonskurs?
Det handler om hva porteføljen din forteller deg av avkastning. Den er ikke god.
Og så må man ut med nye penger i tillegg. For å spekulere i oppgang.
Mange har ikke kapital å skyte inn. Hva med dem?
Beløpet man må ut med, for å forsvare sin eierandel, er det samme uansett om emikurs er 1 eller 10 kroner.
Er det ikke det alle gjør på børs? Så lenge man ikke opererer med shorting og annet gruff?
For de er dette et problem.
Og for de er det best om kursen er høyest mulig.
Hvis du faktisk brydde deg om de, så hadde du hatt et annet fokus enn å rope høyt at “Det her er grusomt! Kursen skal bare ned og ned.”
Det er verre når kursen er 2 og man ikke har likviditet å skyte inn. Aksjene du sitter på er handlet for kr 6-7.
Forstår at mange kaster kortene.
Hersketeknikk. Kan bare legge ned TI om man kun skal kunne ytre meninger om selskaper som har gått til himmels. Høyrisiko er og forblir høyrisiko og oppfører seg kursmessig deretter. Som er alt annet enn strake vegen til himmels. Selv når det ender med solskinnshistorie til slutt.
Å selge aksjene fordi kursen har gått ned mye? Er det hele resonnementet? Syltynt
Jeg kan ha spart mange for mye penger hvis de lyttet for 30 dager siden. Noen gjorde nok det.
Og kursen er nå kr 3. det peker på kr 2 i emi kurs.
Jeg har også pekt på at ofte synker kursen til emi kurs i etterkant av emisjonen.
Like greit å kalle seg selv en hvit ridder når ingen andre gjør det…Eller?
Gi dette et halvt år ca. Tar gjerne diskusjonen utpå senvinteren/tidligvåren.
Det er mye bra fundamentalt på gang.
Enormt marked og i startgropa for kommersiell forløsning.
Selskapet verdsettes i praksis til drøyt 200 mill nå med rundt 80 mill på konto.
Veldig mye ligger til rette for at dette blir hyggelig etter at emien er unnagjort
Det blir en del av diskusjonen når man møter hardnakkede optimister. Hvis du følger tråden jeg besvarte. Greit med balanse.