Mye dritt er priset inn nå hvert fall, og det kan faktisk være det kommer noe good news, har fra Orn personlig, we are very close. Den studien hjalp sikkert på også.
Emisjonen fastsettes vel i sin helhet av EGF, men blir nok fort slik den er satt opp pga. garantien antar jeg?
Rabatten tilbys vel aksjonærene i første omgang.
Men TR skal vel kunne trades på børs? og hvis noen dumper de billig, så kan man jo skaffe seg det uten å eie aksjen.
Det gir ingen mening for styret å øke rabatten utover 32,5%. De har jo en garantert emisjon, så hvorfor skulle de gjøre det? Jeg tipper det er ordlagt sånn slik at de kan få en emisjon med sånn halveis runde tall.
2,75 får man kjøpt aksjer til 1,4 om man har retter
Få den litt lenger ned da:)
Det kan godt være derfor, men greit å være klar over at de holder det åpent for endring uten å ha gitt en begrunnelse enda.
Strategi er alltid selg aksjen kjøp retter. Tipper vi skal ned 1-1.50 pr aksjer før emi
Du sitter ikke med aksjer, eller har få aksjer i forhold til tilgjengelig cash? Trodde du var godt lastet når du snakket varmt om aksjen på 7 kr.
Jeg har langsiktig tro på selskapet ja.
Da er det bare til å avvente til emisjon er satt, og kjøpe eventuelt rundt emikurs!
RESERVED COLLARS BREACH, jaha
Vel, det ligger an til emisjon-på 1-tallet @jobbis, så kan du spørre deg hvem sitt omdømme som kom godt ut av den ordvekslingen.
Kjøper en aksjer nå koster reellt sett 4kr nå inkl. fulltegning i emisjonen. Billigsalg, trade med omhu. Kjedelig hvis det dukker opp noen som vil kjøpe selskapet feks.
Ditt
Bra laget.
La situasjonen med DC nå være en advarsel om å aldri gå inn i slike selskaper igjen.
Vanlige håpefulle aksjonærer som tenker kurs 10 skal blir 40, 80 eller hundre blir bare lurt. Det ender i kaos og vi vanlige aksjonærer blir sittende igjen som taperne i dette spillet. Det er tragisk for oss som har gått inn med penger oppspart over mange år. Men det kan kanskje ihvertfall skremme andre så de slipper å oppleve noe lignende.
Du har solgt alt skjønner jeg? Jeg er uenig med deg. Du skriver “aldri gå inn i slike selskaper igjen”. Hvordan kan du skrive noe slikt? Selv har jeg gått inn og sitter med 3,17 i snitt. Det ble plutselig et høyt snitt.
Nystartede norske småselskaper som skal ut å erobre verden med fantastisk teknologi. Stay away. Ender opp i griseemisjoner og egentlig bare det komplette kaos og til slutt er alle penga tapt
Med ditt tankesett bingo, så hadde vi bodd i huler fremdeles.
Hvorfor du holder på med enkeltaksjer er ikke til å fatte.
Kan ikke du skaffe deg en terapeut snart Bingo istedenfor å spy ut frustrasjonen din her på forumet dag ut og dag inn🙏