Jepp, dette var jo ikke det som var interessant. Det som hadde vært interesant å få svar på er hvorfor de skal åpne opp for kapitaluvidelse i annet enn cash. Noe de ikke har gjort før.
Ingen som spurte om det?
Er vel bare produksjonsenheter det kan være relevant for? Blir vel fort for Siemens i så fall?
Men virket som om det var generelle fraser styreleder ville dele, så de holder vel kortene tett til brystet.
Her har du eksempel hva som kan skje, også må man ikke glemme at TECO gikk konk. Så får håpe sammenligningen stopper før det.
https://newsweb.oslobors.no/message/615862
Denne trengte teco tilsvarende sak 5 for å få igjennom.
Hva er dette, link til logoen ?
Kanskje et hint, siden de akkurat bytta bilde til golfball-logoen…
hva mener du? samme logo, andre farger
Ikke tenk på det… jeg bare la merke til at de bytta profilbilde og forsidebilde på Facebook rett etter gf var ferdig…
Her bør det bli kamp om rettene, og man er rimelig uvitende om man selger aksjer til emisjonskurs.
Nå kjøres kursen oppover i hvert fall.
står stille på 2.59 nå. Opp 6.64%. Hvorfor er det pause?
hmmm… godt spørsmål…
Holdt kursen på å sprenge grensen oppe på 3,04 kr tro?
Verden er ikke så dikotomisk at det ene er mer åpenbart enn det andre. Om det er lurt å kjøpe nå forutsetter at kursen skal stige og stige slik som du antar
Mye tro og håp her, men det er ønsketenkning og spekulasjon såvidt jeg kan se
enig
den brutale sannheten
Fint at du er den eneste som kjenner og representerer sannheten her da, Moenet!
Jeg er veldig imponert ! not !
Desert Control AS: Extraordinary meeting held and resolved fully underwritten rights issue
Det var jo litt av en headliner 
Desert Control klinker til med:
“Extraordinary meeting held and resolved fully underwritten rights issue”
Jepp litt av en cliffhanger der. Aksjonærene har sagt ja til emisjonen og
75 mill. i friske penger.
Arctic har fulltegningsgaranti så cash kommer inn uansett.
Styret får betale garantihonoraret.
Prospekt med detaljer om kurs og vilkår kommer asap.
Tegningsperiode 10-24. september (tentativt) For oss på utsiden betyr det. Mer utvanning hvis du ikke deltar. Tegningsretter på vei til eksisterende aksjonærer.
Kursutvikling fram til tegningskurs offentliggjøres blir nok «sport» å følge med på.
Arctic Securities styrer showet mens Selmer og Thommessen fakturerer timene sine som vanlig.
Så vi har nå gått fra «Desert Control AS» til «Desert Control Cash Refill Edition». Neste kapittel får vi når prospektet lander.

Kyss meg bak for en grisete emisjon. Jeg føler virkelig pitty for alle dere som virkelig skal slite det neste året for å prøve å forsvare deres posisjon. Har ikke sett på maken til håndarbeid.Fytte faen!!!
det var ikke jeg som kom med hausete påstander, poenget mitt er at det er viktig å ha bakkekontakt.
Her er det du som kommer med den “eneste fornuftige” sannheten. Jeg nyanserer ved å si at det ikke er opplagt at alt kommer til å skje på den måten du proklamerer for.
Du føler ikke at det blir litt vel mye møllers tran?