Jeg forstår ikke hva du mener og spør om. Kan vi gi oss der? Jeg forventer at rabatten blir mye større enn 32,5%.
Og svaret på det får du vite i morgen. For da blir rabatten satt. Det er ikke vanskelig å forstå. De kan ikke endre dette senere og emisjonen er garantert.
De kan sette den så lavt de bare vil, men hvorfor skal de gjøre det når emisjonen er fullgarantert?
Står at den skal annonseres i dag faktisk
Jeg vet ikke. Jeg ser ikke noen logikk i det. Men jeg frykter at de gjør det.
Ah ok. Gir ingen mening å endre rabatten. Og det betyr egentlig veldig lite om man skal fulltegne.
Det er nok en sikkerhetsventil de har lagt inn. Mulig det er for oppkjøpsscenario ved veldig høy kurs? Jeg ser egentlig ingen grunn til høyere rabatt når kursen ligger i ruiner.
Det var nok for å friste garantistene til å garantere. Også hadde de litt ekstra flex teoretisk
Hadde vært tidenes spytt i trynet på OKS og Olesen.
1,2347
Det ble det ikke. Magefølelsen min var feil.
Nå blir det spennende å se reaksjon på kursen på fredag og mandag. Forventer reaksjon ned på fredag pga emikurs er annonsert. Og på mandag forventer jeg reaksjon ned fordi det er ex tr. Emisjonskurs på 1.23 er 49% lavere enn dagens kurs.
Litt bull at cfo tegner seg for en halv million kroner i tillegg.
1,23! Ja ja jeg traff ihvertfall bra.
Herregud for et opplegg
Bingo1.23 - du mangler bare et punktum i brukernavnet ditt.
Presset på tegningsrettene som blir spennende. Om det blir pøst ut eller om kjøpsvilligheten er tilstede.
Traff vel greit denne som jeg fikk veldig mye tyn for:
I sak 5 - forstår jeg riktig at selskapet ber om fullmakt for 50M aksjer?
Partner-time?
Dette er regnet ut for lenge siden og du har fått din velfortjente hyllest for lenge siden. Du bommet likevell, for du sa det ble på bekostning av oss aksjonærer, her blir ingen utvannet, som du trodde.
Les en gang til.
Jeg sa fortrinnsrettet emisjon mot dere aksjonærer NED mot kr 1.
Gratulerer, du blir ikke utvannet. Men du har tapt 75% av beholdningen på 2 mnd og betalt 1,4kr per aksje for privilegiet…
Skikkelig grisete løst.