Er det på mandag det blir salgspress og kursras?
Alt annet hadde vært overraskende. Forhåpentligvis ikke under kr 1,83 og alt over er udelt positivt.
Du må gjerne prøve med velvalgte ord å forsvare det siste rest du har spyttet inn av penger i selskapet i håp om en aldri så liten turnover, men tro mine ord på at Sivertsen forlot gullungen sin uten å se hva som ville ligge foran de neste 3-6 måneder? Ikke f… om han ville bli blandet inn i dette rotet til Thomas. Jeg håper av hjertet at araberene ser sitt snitt til å kjøpe det som er igjen slik at hobby investorene kanskje greier å komme seg ut på 5-6-7 kroner for å minimere tapet av de hundre tusenvis av kroner de har satset på denne hesten.
OKS er nesten provoserende positiv den dag i dag.
Har GAV på kr 1,89.
Damn ure hot like always 
Fikk solgt det jeg hadde i to omganger; 4,7 og 5,5. Heldig stilt sånn sett.
Hvordan har du fått til det ?
Inkludert tegningsrettene.
Når kommer de ?
10 september om jeg ikke husker feil. Kan kjøpes/selges til og med 24 september.
Var det ikke til og med 24. ?
Bingo123, du er jo bare helt fantastisk. SÅ mye du slakter og klager og uffer deg dag ut og dag inn, også vet du ikke engang dette?
Leser du ikke børsmeldingene i det hele tatt, du?
Sett av noen dager eller uker til å lese gjennom dem, i stedet for bare å syte her inne over ting du tydelig ikke har giddet å sette deg inn i og derfor ikke vet noe om.
Bare et tips!
Du har helt sikkert rett 
Slapp av, var bare datoen. De kommer jo nå de kommer
Var du i top 50?
Ja, var vel topp 25
Skjønner👍. Du skriver at ledelsen bør granskes, men også at du samtidig har tro på selskapet. Tror du det er lurt (som Teigland truer med) å skape turbulens med en gransking når fokuset nå burde være på den videre verdiskapingen? Har ikke større og mindre aksjonærer mer å tape på at det tar oppmerksomheten?
Hva Teigland truer med får stå for hans regning.
For det første er jeg glad for at jeg tok valget og solgte. Jeg kommer til å gå inn med nøyaktig samme beløp som jeg hadde i selskapet før jeg solgte. Når det er sagt syntes jeg prosessen har vært utrolig uprofesjonell.
Jeg har tro på selskapet og teknologien, men ja, jeg mener at det bør granskes det som skjedde i forkant av emisjonen og hvorfor styret valgte å ikke sette emisjonen når kursen sto høyere. Den beslutningen har ført til unødvendig tap for aksjonærene.
Jeg har også vært veldig tydelig ovenfor styreleder at jeg mener kombinasjonen største aksjonær og CEO fort gir grobunn for interessekonflikter. Tror ikke en granskning vil ta vekk fokus fra videre verdiskapning, derimot tror jeg at den fremtidig verdiskapningen er avhengig av at selskapet har riktig styre og CEO.
Det er jeg langt fra sikker på at de har i dag.
Godt svart👌 takk
Folk med mindre aksjeposter her hadde gjort lurt i å merke seg hvordan til og med folk som har mye mer penger investert har et aktivt forhold til å ikke skulle sitte passivt på vei ned, ut i fra en misforstått lojalitet til å “støtte selskapet” eller være langsiktig.
Dere har ikke fordelen til topp 10 med å kunne være veldig tett på selskapet, få tilgang til rabatterte aksjer og alt det der, dere har derimot en ekstrem mulighet til å beskytte dere mot nedside ved å gå helt ut som de største fiskene ikke i samme grad har. Ja det er surt å realisere et tap, men det er ofte det rette valget likevel. Interessene deres som retails er ikke 1-1 aligned med storfiskene.