Jo, rakk ikke å melde på, du får referere, særlig i forhold til sak 5
trenger ikke være påmeldt
Du må bare logge på før det starter, trenger ikke være påmeldt. Ref og pin finner du på isin
Det er for øvrig ingen grunn til at aksjen skal falle i verdi når den selges ex-tegnerettigheter i forhold til nå, for grunnet kapital-innhentingen som samtidig finner sted så oppveier det i regnestykket (gjennom at selskapet blir mer verdt og dermed alles aksjer) hva som utgjør differansen på en aksje MED tegneretter og UTEN tegneretter fra og med det tidspunktet selskapet har fått bekreftet at tegnerettene vil bli benyttet, hvilket uansett vil skje takket være at garantistene sørger for det uansett hva aksjonærene for øvrig måtte finne på.
Så det er mange “tradisjonelle” tanker mange går rundt med som ikke holder mål i denne sammenhengen.
Jeg er sikker på at aksjekursen skal opp og ikke ned.
(og da har jeg ikke engang tatt med i beregningen at det kan komme gode nyheter i tillegg i denne tiden, altså den/de nærmeste uken(e).)
Ikke så mye å utlede fra svaret. Viser til mcap for prosentsats og behovet for fleksibilitet mtp. kapitalstruktur osv. som forsåvidt er fair nok.
Jepp, dette var jo ikke det som var interessant. Det som hadde vært interesant å få svar på er hvorfor de skal åpne opp for kapitaluvidelse i annet enn cash. Noe de ikke har gjort før.
Ingen som spurte om det?
Er vel bare produksjonsenheter det kan være relevant for? Blir vel fort for Siemens i så fall?
Men virket som om det var generelle fraser styreleder ville dele, så de holder vel kortene tett til brystet.
Her har du eksempel hva som kan skje, også må man ikke glemme at TECO gikk konk. Så får håpe sammenligningen stopper før det.
https://newsweb.oslobors.no/message/615862
Denne trengte teco tilsvarende sak 5 for å få igjennom.
Hva er dette, link til logoen ?
Kanskje et hint, siden de akkurat bytta bilde til golfball-logoen…
hva mener du? samme logo, andre farger
Ikke tenk på det… jeg bare la merke til at de bytta profilbilde og forsidebilde på Facebook rett etter gf var ferdig…
Her bør det bli kamp om rettene, og man er rimelig uvitende om man selger aksjer til emisjonskurs.
Nå kjøres kursen oppover i hvert fall.
står stille på 2.59 nå. Opp 6.64%. Hvorfor er det pause?
hmmm… godt spørsmål…
Holdt kursen på å sprenge grensen oppe på 3,04 kr tro?
Verden er ikke så dikotomisk at det ene er mer åpenbart enn det andre. Om det er lurt å kjøpe nå forutsetter at kursen skal stige og stige slik som du antar
Mye tro og håp her, men det er ønsketenkning og spekulasjon såvidt jeg kan se
enig
den brutale sannheten
Fint at du er den eneste som kjenner og representerer sannheten her da, Moenet!
Jeg er veldig imponert ! not !