Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 4

Desert Control AS: Extraordinary meeting held and resolved fully underwritten rights issue

Det var jo litt av en headliner :joy:
Desert Control klinker til med:
“Extraordinary meeting held and resolved fully underwritten rights issue”
Jepp litt av en cliffhanger der. Aksjonærene har sagt ja til emisjonen og
75 mill. i friske penger.
Arctic har fulltegningsgaranti så cash kommer inn uansett.
Styret får betale garantihonoraret.
Prospekt med detaljer om kurs og vilkår kommer asap.
Tegningsperiode 10-24. september (tentativt) For oss på utsiden betyr det. Mer utvanning hvis du ikke deltar. Tegningsretter på vei til eksisterende aksjonærer.
Kursutvikling fram til tegningskurs offentliggjøres blir nok «sport» å følge med på.
Arctic Securities styrer showet mens Selmer og Thommessen fakturerer timene sine som vanlig.
Så vi har nå gått fra «Desert Control AS» til «Desert Control Cash Refill Edition». Neste kapittel får vi når prospektet lander.

:question:

1 Like

Kyss meg bak for en grisete emisjon. Jeg føler virkelig pitty for alle dere som virkelig skal slite det neste året for å prøve å forsvare deres posisjon. Har ikke sett på maken til håndarbeid.Fytte faen!!!

det var ikke jeg som kom med hausete påstander, poenget mitt er at det er viktig å ha bakkekontakt.

Her er det du som kommer med den “eneste fornuftige” sannheten. Jeg nyanserer ved å si at det ikke er opplagt at alt kommer til å skje på den måten du proklamerer for.

1 Like

Du føler ikke at det blir litt vel mye møllers tran?

2 Likes

Er det på mandag det blir salgspress og kursras?

Alt annet hadde vært overraskende. Forhåpentligvis ikke under kr 1,83 og alt over er udelt positivt.

1 Like

Du må gjerne prøve med velvalgte ord å forsvare det siste rest du har spyttet inn av penger i selskapet i håp om en aldri så liten turnover, men tro mine ord på at Sivertsen forlot gullungen sin uten å se hva som ville ligge foran de neste 3-6 måneder? Ikke f… om han ville bli blandet inn i dette rotet til Thomas. Jeg håper av hjertet at araberene ser sitt snitt til å kjøpe det som er igjen slik at hobby investorene kanskje greier å komme seg ut på 5-6-7 kroner for å minimere tapet av de hundre tusenvis av kroner de har satset på denne hesten.

1 Like

OKS er nesten provoserende positiv den dag i dag.

Har GAV på kr 1,89.

Damn ure hot like always :+1:

Fikk solgt det jeg hadde i to omganger; 4,7 og 5,5. Heldig stilt sånn sett.

Hvordan har du fått til det ?

Inkludert tegningsrettene.

1 Like

Når kommer de ?

10 september om jeg ikke husker feil. Kan kjøpes/selges til og med 24 september.

Var det ikke til og med 24. ?

1 Like

Bingo123, du er jo bare helt fantastisk. SÅ mye du slakter og klager og uffer deg dag ut og dag inn, også vet du ikke engang dette?

Leser du ikke børsmeldingene i det hele tatt, du?

Sett av noen dager eller uker til å lese gjennom dem, i stedet for bare å syte her inne over ting du tydelig ikke har giddet å sette deg inn i og derfor ikke vet noe om.

Bare et tips!

2 Likes

Du har helt sikkert rett :+1:t2:

Slapp av, var bare datoen. De kommer jo nå de kommer

Var du i top 50?