Hvor mange dager eller uker tror du det tar før kursen eventuelt kommer seg ned til emisjonskurs?
Aha. Imponerende verdivurdering.
Tragisk, men sant.
I know
Vanskelig å si. Klarer de å sikre flere spennende kontrakter eller partnere så kan det jo gå andre veien. Men tror det er fornuftig å være forsiktig til de har bevist mer.
Nei kan det det du
Tja. Vanskelig å mene for mye om det. Blir spekulasjoner i grunn. Men dere får legge egne premisser i dere investeringsvurderinger.
Mange har jo vært alt for optimistiske i sine vurderinger (tro og håp)….
En ting er sikkert, det trengs bra med freshe nyheter for at aksjen skal stige igjen. Kommer det flere så er det sikkert ihvertfall en del å gå på fra emi kurs nivå.
Hvordan kan du hevde at det er sikkert?
Du ser for deg at den skal stige fremover uten nyheter ?
Jeg blir ikke overrasket om så skjer.
Kommentaren min var mest myntet på at du uttalte deg som om det er opplest og vedtatt ( at kursen ikke går opp uten “bra med freshe nyheter”)
Hadde ikke overrasket meg heller… kan fort stige kun på forventninger om partnerskap…
Slik jeg tolker situasjonen. Tallenes tale er jo akkurat som meddelt over her av @Netromo , det er du sikkert enig i.
Omsetter for knapper og glansbilder og det blir ikke noe fest neste år heller.
Vi trenger påfyll.
Hehe…
Vi ser nok ganske ulikt på fremtiden
Ikke nødvendigvis, men går det som du tror vil jo nyhetene komme. Går vel ikke opp på luftsuppe og venteboller denne heller.
Den totale OMSETNINGEN i aksjen siden 18. juli er 50 millioner.
Nå skal det nettokjøpes aksjer for 75 millioner på en dag.
Så ja, jeg tror du kan forvente at all kjøpsinteresse i aksjen er dekket for ganske lange tider ja.
I tråd med valgkampen er man selektiv og kreativ i bruk av tall.
Men du må gjerne kjøre på Savepig
Det er en del som bare mener den skal opp. Fordi den koster så lite per aksje rent historisk nå eller hva det er som er grunnen. Men når tallenes tale er som det er så har jeg også vrient for å se for meg det. Det må nok fundamentale nyheter til for at det skal bli opptur her. Og det kan ikke bare være en golfbane og så stille i 2 mnd igjen. De må få ordentlig fart på sakene snart. Melding om en solid partner inn hadde vært bra i tillegg til nye avtaler
Ja, kursen skal etableres rundt emikurs de neste ukene!
Har aldri skjønt den store interessen for aksjen fra dem som etter eget utsagn aldri har hatt eierposter, som f.eks moderator av denne tråden