For han som lager dealen kan faget ekstremt godt og han har sterke interesser for å lage en god deal. Og selv om det er 2 mnd igjen er dette noe de har jobbet med i lang tid allerede, man kan si at man har 2 måneder på sluttfohandlinger og juridisk, signering. Har plan A røket, tror jeg de har en god plan B, ryker den så blir det jo verre og verre for oss aksjonærer.
I den posisjonen Dc er nå med kommersiell forløsning og akselerasjon, bør det være en enkel sak å sikre seg helt ordinære næringslån
Du tror ikke Mawarid/Soyl vil ha en finger med i dette? SDC kan i realiteten stoppe sendinger av nye enheter, stoppe alt SOYL driver med.
Helt enig, og derfor er det så merkelig / mistenkelig at det har drøyd så lenge når man i så lang tid har sett at denne dagen ville komme og også rimelig nøyaktig når.
Her er du alt for langt fremme i skoen. Er ikke sånn at banker står i kø for å risikere kapitalen sin på scaleups som brenner titalls millioner i året. Ikke obligasjonsmarkedet heller.
For alt vi vet, så har de jo dette klart.
Eh… et konkurs firma er ikke i stand til noe som helst.
De har konkrete lån de har takket nei til.
Det blir like mye en påstand fra din side som min.
Jeg mener Dc kan vise veldig klare veier til positiv drift.
hæ? soyl og sdc er uavhengige av dsrt
Nå er du bare dum, jobbis. Sorry.
Vi snakker om et konkurs Desert Control.
Da har de ingenting de skal ha sagt, som konkursbo.
… hva i all verden skjer her?
Hva med at de bruker den veien istedenfor å bare vise hvilken retning den går?
Hva er problemet med å gjøre dette lønnsomt, altså å få aktører til å investere i dette til annet enn golfbaner?
Blir litt som med jordbruk i Norge de siste 30årene. Småbruk ble til samdrift, samdrift ble til store enkle gårder når etterkommere valgte andre retninger og man så flere og flere etablere maskinparker for å serve momentan behovene til storgårdene.
Altså godt naboskap før i tia ble erstattet med investering, Business og kontantstrøm.
Dvs, det er det DSRT må forholde seg til, og de har jo ikke inntekter.
For øvrig imponert over hvor mye energi mange ikke-aksjonærer legger i å delta på denne tråden.
Det ropes veldig høyt om konkurs og kollaps på,etter min mening, ganske enkle tankerekker.
Jeg har begrenset interesse av å delta i en sånn debatt. Svarene av betydning vil foreligge fra selskapet, og de kommer når det kommer.
Jeg kjøpte 10k aksjer så sent som igår. Det sier vel noe om at jeg mener situasjonen er mindre dramatisk enn mange her synes.
nei, med mawarid har jo noe å sagt om sdc hadde prøvd seg på et kupp, SDC og Soyl er jo konkurrenter, de vill aldri latt SDC få kontrol over teknologine og bare sittet stille å sett på det. Det skjønner du vel?
Jeg har ikke nevnt Dsrt med et ord her.
Er et klassisk tekinvestor-case å følge med på. Stort potensiale, stor risiko. Da kommer interessen.
Tror dere bare må leve med at “James Thomas ville aldri la det skje” ikke er en argumentasjonsrekke som tillegges mye vekt.
Støtter den. Tror jeg har adskillig bedre odds enn i lotto, og trekningen kommer meget snart
Bare for å oppklare, du vet at Desert control har 2 lisenshavere? SOYL (UAE SAUDI) og SDC (SAUDI)? Hvordan tror du Soyl hadde reagert om SDC prød å rane til seg et konkursbo?
Hvordan tror du James med 10% eierskap og masse midler i bakhånd ville reagert?
Det scenarioet er totalt urealistisk, ikke angrep, men min mening.
Enig. Han har gått inn med litt risikokapital og vet selvfølgelig at han kan tape
Sånt skjer jo hele tiden