Plausibel forklaring som gir mening:
Jeg synes det er ganske klart og har forklart tidligere, men skal utdype.
Vannbesparelsen blir beregnet per cycle, som sannsynligvis er det samme som per måned.
Frem til August så er besparelsen i snitt 35%. Det blir da for Mai, Juni og Juli(ble vel behandlet med lnc slutten av april). Men i August så har det gått ned til 15% foreløpig som forklares med at det er unormalt varmt.
Gress sine røtter går ikke veldig dypt og golfbaner blir ikke beskyttet av skygge som trær ville gitt, så er nok høy fordamping ved høye temperaturer.
Nytt snitt hvis august får 15% og de 3 foregående månedene er på 35% blir da 30%
Den er jeg med på. Fremstår relativt logisk.
Jeg prøver for øvrig å opparbeide innsikt. Kommer tilbake til det hvis jeg har noe fornuftig å melde.
Outer du deg selv her?
tar ikke så tungt på det. Lite spennende å finne ut 
Hvor langt ned tror dere rettene skal? Er det sterke overbevisninger om det ene eller andre her?
Ser vel ut som om det er tyngdekraften som råder. Mulig det snur når rettene tas av markedet (siden de som selger retter må ha solgt).
Avhenger fullstendig av hvem som eventuelt ikke har solgt og som føler seg tvunget til å selge innen 18.09. Helt fullstendig umulig å vite. Har selv holdt igjen å kjøpe i håp om at det skal oppstå uforholdsmessige bevegelser. Får se om det blir noe kjøp de neste par dagene.
Inngang kr 1,71 nå for nye investorer, ved kjøp av retter… det begynner vel å nærme seg noe…
Absolutt. For egen del har jeg allerede et snitt på 1,89. Kjøper gjerne mer, men da skal det være uforholdsmessig billigsalg.
Effisient, arbitrasje-muligheten er mer eller mindre tatt ut:

Kan like gjerne kjøpe aksjen ja, men det er vel et håp om at de som må ut ikke har kommet seg helt ut enda og kan presse retter og kurs enda lenger ned.
En aktie giver ret til køb af 1,1 i tegningsret så ikke helt korrekt.
Nei, en tegningsrett gir rett til å kjøpe en aksje til emisjonskurs (1:1)
Hadde du aksjer etter børsen stengte 5 september så fikk du tildelt 1.130154 tegningsretter per aksje du hadde da. Men du kan ikke blande inn 1.130154 i den handelen av tegningsretter som foregår nå.
Blir det 110 mill aksjer i selskapet når emi er gjennomført? Da blir mcap 187 mill på kurs 1,70, hvorav 60 mill på bok.
Interessant hvordan noen f.eks. selger aksjer og kjøper samme antall retter på nøyaktig det samme sekundet. Da må det være robot tenker jeg. Mulig en daydrayding strategi frem/tilbake mellom aksjer og retter fortløpende utført med roboter?
Her ble det solgt 20k aksjer 09:40:06:

Her ble det kjøpt 20k retter 09:40:06:

Daytrading gir ikke mening mtp at summene er så forskjellige. Men som en strategi for å ende opp med flest mulig aksjer til en billigst mulig sum til slutt kan kanskje tenkes. Uten at jeg har fundert noe rundt det.
Der skjedde det igjen. Klokken 10:07:03. Men denne gangen var ikke antall aksjer likt. 27434 vs 40000. Men det kan teoretisk være mulig at det var samme antall aksjer, for handelen kan jo ha trigget handel av en annen robot i det samme sekundet. Så kanskje det var 20k aksjer kjøpt/solgt mellom aksjer og retter igjen, som ville vært samme som sist.Jeg blir svimmel av å forsøke å skjønne/gjette hva som ligger bak.
Edit: Skjedde klokken 10:09:36 også. Det kan være interesssant å kjøre alle dagens handler gjennom ChatGPT for å luke ut og lage oversikt over alt som er handlet på samme sekund.
Det plausible er at det er som jeg antydet over, algoritmehandel som inntreffer når spread overgår et visst nivå.