Mulig to-trinnsrakett i morgen.
Først vil vi få «avslørt» hvem som hamstret aksjer på onsdag og deretter juice på presentasjonen.
Minimum 1 mill IPO-aksjer må ha røket på onsdag.
Hvor mange mener vi er igjen da? En eller annen mente noe om dette/hadde en oversikt av et slag for en tid tilbake. Gleder meg til imorgen. Min tid i biotekhelv… har lært meg å ikke ha forventninger til slike dager, men de bygger seg opp kjenner jeg.
Blir spennende i morgen. Tvi tvi
Har 0% kunnskap om aksjen, bare sett av tråden at det er elleville tilstander, så interessant å se litt på chartet.
Dagchartet er jo veldig tøft, jevn stigning som plutselig startet en ekstra bevegelse 15. desember, omtrent slik den gjorde 8. oktober
Volumprofilen relativt jevn og fin til å ha steget så bratt, selvsagt noen små gaps å se, som kan bli interessante nivåer å se til ved eventuelle korreksjoner.
Volumbarene på timechartet viser et imponerende kjøpspress, ingen store tegn til gevinstsikring av betydning enda, men om den nå ikke fort tar ut ATH på nytt, så vil det være naturlig å vente at det flater ut en periode
Skulle man ta ut ATH nå kan det fort bli en parabolsk nyttårsrakett hype på den.
Jeg aner jo ikke noe om finansieringen til selskapet, men jeg ville vanligvis begynt å snakke mye om e-ordet for at selskapet skal kapitalisere på en sånn vill opptur og det tydeligvis er etterspørsel i markedet.
Takk for teknisk innspill.
Selskapet hadde ca. 200 millioner kroner på bok etter Q3, så jeg tror ikke e-ordet er aktuelt helt ennå.
Jeg får jo alltid kjeft for å si det, men min mening er alltid at selskaper skal hente penger når de kan, ikke når de må. Ser at denne aksjen er på Euronext Growth, f.eks ved en flytting til hovedlisten hadde det vært veldig naturlig å tenke pengehenting fra de store institusjonene som da får mulighet til å handle.
Men merk, jeg har overhodet ingen innsikt i aksjen og uttaler meg kun fra slik jeg tegner og leser chartet.
Jeg har satt watch list alarm på kryssing nedover på den streken jeg har på 34, fordi den lengre opptrenden i aksjen ser bunnsolid ut.
Ja. Og det tror jeg alle på denne tråden har fått med seg nå
Noen produkter er så bra at kjøper/motpart tar kostnadene med ekspansjon
Elske?
Selskapet opplyser om at de følger planen fra H1 som igjen sier at de har penger ut 2022.
Men takk for all del, takk for at du analyserer!!
Tenk om de melder i morgen at de har søkt overføring til hovedlisten!?
Hovedsakelig spent på 2 ting; mer info om det økonomiske rundt Mawarid-avtalen og status i USA
Enig, dette var bare wishfull thinking fra min side.
Verdt å nevne at Desert Control i praksis allerede har fått inn det man må anta å være betydelige summer, øremerket satsingen i MENA-regionen:
“Mawarid will support the new company with sufficient working capital to establish and grow the business.”
Indeed!
Mawarid will support the new company with sufficient working capital to establish and grow the business. The business plan further targets alignment with Desert Control’s previously announced plan for ramp-up of LNC production capacity.
Dobbel posting, sorry!
Men apropos det da…
Finnes det noen god grunn til at de blir hengende igjen i sandkasse Growth lenger?
Det er forskjell på biotek som brenner penger og DC som nå vil tjene penger.
Kanskje mer aktuelt med U-ordet enn E-ordet ?
(U for Utbytte)
Men ikke ennå selvsagt.
Jeg er ganske sikker på at Desert Control kommer til å ha gode inntekter allerede neste år. Men jeg tror nok utbytte ligger en stund frem i tid. Pengene kommer nok lenge til å gå til vekst. Hvis de skal klare å nå målet om 100 millioner hektar innen 2030 må de vokse noe helt enormt år for år.
Husk at 100 millioner hektar er the Green Wall alene…
Så kan man legge til det som ev kommer i USA, UAE, MENA og middelhavslandene i Europa.
Om vi i morgen i tillegg får informasjon om mulige samarbeidspartnere de er i dialog med i USA vil det ta rimelig godt fyr. Drøye områder å dekke over there.
Fantastisk utgangspunktet for forhandlinger/dialog nå når teknologien både er validert og kommet gjennom nåløyet til Mawarid. På et område hvor det ikke finnes alternativer.