Foreløbig draft uten Salah. Joao Pedro og Foden er store gambles og kan bli fiasko. Usikker på om jeg går der.
Her er jeg enn så lenge, sliter så veldig med troppen om jeg skal få inn Salah.
Noen som har noen gode tanker?
Som ellers i livet; man får sjelden i pose og sekk. Man må prioritere og da sier det seg selv at du sliter med å skvise inn en så dyr spiller når du samtidig skal ha Haaland og Trent Arnold m/flere i troppen.
hvis du skal sitte på 2 premiums i form av Haaland og Salah så må du gjøre noen ofre.
F.eks kan du ikke ha 6.5 (Mbeumo) på benk.
Hvis jeg ser rett, så har du med nåværende setup 0.5 i bank.
Du kan bytte ut Mbeumo med en 4.5. Da sitter du med 2.5.
Så må du sannsynligvis ofre Fernandes for å få inn Salah, samtidig som du nedgraderer f.eks Darwin.
Det finnes flere veier du kan gjøre dette på, men summa sumarum er at du kan ikke ha så mye kvalitet og samtidig ha 2 premiums.
Skal du ha med deg 3 premium må du nok tenke noe slikt
Den er faktisk ikke så dum. Usikker på Anderson, men de andre starter iallfall.
Ser bra ut det der, men hadde byttet Areola mot Turner. Han blir visst førstekeeper på Forest og vil da passe godt med Pickford
Jeg synes denne varianten kunne vært litt artig, men kommer ikke til å tørre
Ingen dyre forsvarere, men de kan rullere fint ut fra fixtures…
Martinelli til Mbuemo/Eze/Mitoma, så har man evt Haaland om man vil også
Artig å tenke på, men skummelt å faktisk gjøre😂
Sånn trooooor jeg mitt lag blir:
Skummelt å gå uten Rashford. Men med de prisene som er, så vil det være stor variasjon i lagene i år. Det er umulig å fange alle pokemonene.
Er ikke lukaku ut i kulden?
Ut med Lukaku og inn med Jackson hvis det skal være chelsea
Brighton har veldig god fixtures fra start, Newcastle mye tøffere. Ville bytta inn Brighton-spillere fra benken?
Tror du vil slite med både Darwin og Lukaku. Ingen av dem er antatt startere i GW1. Ingen Salah ELLER Haaland er også ekstremt farlig! Heller ikke noe vits å ha en så ekstremt dyr benk! Her er cash spredt ut litt for mye!
Er J Pedro fast spiss ?