Det koker.
Denne filmen kommer til å bli enorm.
Og tencent fikk Funcom til gi bort pris ;(
Hm, store forventninger pleier aldri å være bra (ref: Tenet som jeg mildt sagt ble skuffet av).
Traileren her fikk ned forventningene mine en del hakk, så jeg antar det er positivt.
Filmen kommer nok til å gjøre det bra okke som (- men det samme sa man om Blade Runner 2049 (med samme regissør, og den var også ganske skuffende)). Best å ikke ha høye forventninger
Traileren er ikke et døgn gammel og trender #2 på YouTube med ørten millioner views.
Sånn ser hype ut.
Må mute denne tråden, jeg blir forbanna.
Ditto
Hvor mye ville ikke FUN gått på dette? 10-15-20%?
Du mener 10-15-20 gangeren! Minst…
20% ned så dumpekongen kunne lastet billigere
Du skal bare være glad til du. Blodtrykket ditt har sikkert aldri vært så stabilt som etter at FC ble tatt av børs
Greia er jo at Funcom måtte jo ha hentet penger for å følge Dune-only strategien sin. Omtrent på det tidspunktet Tencent kom inn som eier. Samtidig som de kansellerte det siste av spillene de hadde tenkt å komme med før Dune. Det hadde overhodet ikke blitt pent.
Godt poeng. Ville blitt emisjon og kursen ville antagelivis bikket under 10’ern. Mange har selektiv hukommelse, og jeg tror mange kom godt ut av dealen fremfor usikkerheten man måtte ha levd med frem til filmen / spillet ble sluppet.
Yup, vi som satt inne fikk det beste i situasjonen som var, men om man var ute da kan jeg skjønne at man hadde ønsket ny inngang nå.
Beste filmen jeg har sett de siste 10 årene, og en perfekt oppfølger. Men, den ble ikke så godt mottatt av popcorn action gjengen.
Dune havner nok i samme kategori, men er neppe like bra.
PLOT TWIST:
"After the Dune game franchise recent failure in generating the attention of the masses, the Chinese multinational gaming conglomerate in a surprise move announced today that it has sold 100% of the shares in its subsidiary “Funcom NV”. The new owner is believed to be a holding company associated with the danish holding company KIRKBI A/S. Nobody in KIRKBI A/S would provide any comments or confirmation on this, but rumors has it that the danes have a plan to relaunch a series of online "Mini figures game ".
Jeg tror faktisk det kunne blitt veldig stygt uten budet fra Tencent. Kursen var vel rundt 13.3 da budet kom og med utsettelse på MoM console , 2x utsettelser på CCC kombinert med corona og kanskje en dump eller 3 så hadde jeg ikke blitt overrasket over kurser et stykke under 10. Lurer på hvilket nivå en emisjon hadde blitt satt på da.
Er ikke CCC releaset enda tenkte jeg, og nei, det er det ikke. Er ikke lett å være spillutvikler. Greit for Funcom å ha dype lommer
Jeg er glad Tencent budet kom, JEg tror ikke Dune spillet hadde blitt like bra om de måtte hente penger fra markedet. Gleder meg til Dune og er glad jeg fikk en ok utgang på et langt eventyr.
Er det noen her som kjøpte tencent aksjer for å følge med videre?