Har enda ikke filmet meg selv fra siden og kontrollert hvorfor det ser ut, men har selv kun rundt 140 til vanlig, dvs 9kmt For meg er 10kmt over terskel så blir jo slitsomt i lengden, men da blir det kanskje 145 mens 11 er jeg jevnt på 150 og litt over. Så når jeg blir i bedre form og springer raskere vil jo automatisk frekvensen følge med. Samtidig er jeg også høy på 194 cm så det kan også ha noe å si vil jeg tro.
Men klart proffene løper på 180 når de er oppi i 20 kmt, man kan ikke sammenligne seg med den type fart.
Uansett er det nok helt sikkert et poeng å ihvertfall være bevisst på at man ikke lander unødvendig langt fremme. Vil tro de fleste da vil kjenne diverse vondter slik at de sjekker opp mer uansett. Jeg løper noe ujevnt så kan merke ulik belastning og fikk noe vondt i ryggen, så er mulig jeg må studere teknikk og sjekke hva jeg kan gjøre for å korrigere det. Prøver ihvertfall være mere bevist…
Det er jo interessant at man kan merke det på lyden av møllen at noen ganger hører jeg at flyten er langt bedre enn ellers, så jeg har absolutt noe å strekke seg etter.
Kort oppsummert

Det andre punktet var ned på nordsiden av Høgronden. Ryggen du går nedover smalner helt til og du må gå på utsiden av en stor stein. Jeg husker ikke hvor bredt det er utenfor steinen. Litt mer enn en meter. Til høyre for deg, så har du et 400m stup… Jeg er heldigvis mer høydesterk på vei nedover enn oppover, så klarte å manne meg opp til å gå forbi stedet.