Jeg kan gjøre en del med fritiden jeg har, har brukt den mest på å slappe av med spill, lage litt youtube-videoer og andre ting jeg liker å gjøre. Men det er ganske begrenset, siden jeg ikke er spesielt glad i matlaging, så er terskelen ganske høy for å velge det over å kose meg. Men ser av “time played” osv. at det blir en del tid til sammen. Kunne gjort mye nyttig med den tiden, men avkoblingsbehovet føles viktig, så vet ikke hvordan det ville gått å “jobbe” i den tiden også.
Dagen min ser slik ut de fleste dager: Våkne 05-06 avhengig av når sønnen våkner, ofte etter en natt med 3-10 oppvåkninger ila. natta, passe han/eller fikse frokost osv. for kona og han, vi bytter på til 7. Så enten dra på jobb eller passe han til barnehagen 08:45. Hjemme 15:30-16, passe han/lage middag etc. fram til 18, legging fram til 19-19:30. Kveld/fritid fram til 21, sove. Skjer ikke at jeg bruker den timen-2 timer på matlaging for et måltid 
Da jeg var singel hadde jeg “fritid” på 4-10t per dag, nå er det maks 2t, og det er som regel fylt med ting som bør gjøres eller må gjøres, så reell fritid kan man nok si er 30 min-45 min per dag.
Litt annet liv hehe, men ville aldri byttet tilbake. Ble ofte kjedelig og meningsløst sånn det var før med full frihet og 0 ansvar, å sitte på PCen i 6t eller andre ting jeg fant på , nå gleder jeg meg oppriktig til veldig mye i livet, og det er ganske gøy. Er livet mer slitsomt? Ja veldig, til tider ekstremt, men også mer gøy og meningsfylt.
Å spørre sønnen min om hva hanen sier, og få et stort smil og kykkekoko! tilbake er så koselig.

(selv om det overraskende nok uansett virker som min styrke foreløpig).