Høres ut som du er godt i rute til å få tiden ganske raskt ned under der du avsluttet før pausen da 
Bilen ble klar på verksted og jogget de knappe 4km for å hente den. Kjenner jeg går i analysemodus
For å se positivt på leggproblemet så er den i en modus hvor det går greit å jogge men hvor jeg får direkte feedback på om jeg løper på en måte som er grei for leggen. Konklusjonen etter dagens analysetur er at jeg tror at jeg har overkompansert litt når det gjelder å endre på løpsstil. Tror jeg har gått fra å sette beina litt langt frem og kanskje lande litt langt bak på foten til å sette den litt langt bak/under meg og at jeg har endt opp med å løpe med litt forfotlanding (som jeg ser AI kaller det når jeg søkte for å sjekke teorien min). Merket at når jeg konsentrerte meg om å lande med midtforlanding så kjenner jeg mye mindre i leggen . Så det AI beskriver her ser ut til å stemme veldig godt:
- Midtfotlanding (mellom hæl og forfot) gir en mer naturlig demping og mindre stress på ledd.
- Forfotlanding brukes ofte av sprintere og ved høy fart, men krever sterk legg- og fotmuskulatur.
- Hællanding med strakt kne bør unngås, da det gir høy støtbelastning.
Sikkert flere ting som har spilt inn men optimsitisk på at litt rolig periode så leggen får komme seg og det å justere steget/landingen litt vil fikse problemet.