Den var ikke dum!
Skiver under på den der!
Gikk på slyngetimer tidligere. Finnes utallige øvelser man kan gjøre med den. Skånsomt, enkelt og effektivt 
Virker logisk å bestille en sånn. Med takplater er jeg usikker på oppheng, ville dere tenkt at montering med dette produktet ville ha gitt gode nok muligheter (da må slyngene henge skrått)?
Ideelt så lar du den henge fritt.
Er en del øvelser du ikke får gjort med den løsningen der, og mange blir nok litt knotete å gjennomføre også.
Nei, du blir ikke fornøyd av å ha dem hengende skrått over døra.
Jeg hadde samme problem.
Satte opp en bjelke under taket de kan henge fra.
Bjelken kan holdes oppe av stendere fra gulv f.eks,- hvis du har et rom som passer til dette
Jeg nærmer meg 50 år. Jeg har drevet sporadisk styrketrening for mange år siden. Liker kondisjonstrening best. Begynte for et år siden å legge inn 2 serier med pull ups og 2 serier med push ups etter jogge-/sykkeltur,med uttøying som pause aktivitet mellom de to seriene. Funket bra. Tenkte å utvide styrkeprogram nå i høst til mage,rygg og bein. Men klarte ikke å få beina til å funke dagen etterpå på kondisøkten. Jeg valgte å slutte med styrke på beina. Hvor lenge må man kjøre for evt tilvenning? Eller kan det være at alder nå gjør sitt lille innhogg og sier nei dette er for mye? Trener 60-90 min løping stort sett 4-6 ganger i uka hvis jeg har tid. Er ofte motbakkeløp,så kunne kanskje med fordel prøvd flatere løyper i en overgangsperiode?
Jeg brukte vel ca 6 mnd for å venne knærne til knebøy. Har knær som veldig fort begynner å lugge ved styrketrening.
@RogRak har jo kommet med mye interessant info i den forbindelse tenker jeg. Såvidt jeg har fått med meg, så mener han at det holder med en styrketrening i uken med høy kvalitet og få repetisjoner for å få god framgang. Jeg vil tro det er lurt å ta det rolig dagen etterpå. Da har du 5 dager igjen som du kan drive kondistrening på som du vil. Med få repetisjoner, så vil nok også tiden det tar for å komme seg etter en trening gå ned.
Fulgte en gang et treningsopplegg som hadde 6 uker på og så 1 uke av. Dette var fordi man i løpet av seks uker hadde skapt så mye bindevev at mikroskadene som trigger muskelbygging var begynt å bli så små at en ukes pause gjorde mer godt enn vondt. Såååå… 6 uker hvor du gradvis tåler styrketreningen bedre? 
Jan Helgerud aka. Mr. 4x4 og teamet hans har forsket mye på dette og kom frem til at tung løpsspesifikk styrketrening forbedret løpstid med opp til 5%.
Det utgjør mye hvis man skal hente marginer!
Da burde du få inn litt løping også
Oppvarming?
Brusken i knærne “lever” av en væske som oppstår ved kompresjoner. Jeg sliter i perioder med knæra selv og det er verst i de periodene jeg ikke løper så ofte.
Brukte sykling som «smøring».
Problemet var vel som alltid, «too much too soon». Gikk bedre når jeg gikk rooolig ut. Ingen problemer nå, på tross av null løping og sykling 
Det er vel et problem mange ivrige mosjonister, får blod på tann og går for hardt ut og ender med skader.
Slow and steady wins the race eller noe sånt
Du kanskje må redusere litt på løpevolum for at totalbelastningen ikke skal vippe over når du legger til styrketrening
Siden du er innpå her holmes,hva tenker du er beste styrkeøkter for å få sekunder i svømmebassenget? Styrke er vel å foretrekke fremfor kondisjon mtp dette?
For de fleste er flaskehalsen teknikk og ikke ren styrke. Men styrke kan absolutt også hjelpe deg, planke gir deg bedre stabilitet i vannet, knebøy og tåhev for fraspark, pull ups og push ups for armer og rygg.
Misunnelig på dere som kan svømme. Tror jeg har pers på 26-tallet på 50m (2*25) men da er det full stopp. 100m er sikkert 90sek.
Får bare ikke til å «gli gjennom vannet» 
Veldig fin treningsform f.eks når man har en eller annen skade
26 sekunder på 50 meter?
Mener det var 26-tallet, dvs rett under 27.
Var flere som slo meg såvidt på 50 m, men på 100 var jeg «sist».
Ga opp
Du er i så fall veldig rask 
Er forskjell på 2x25og 1x50
En av gutta kunne ligge på 25sek «marsjfart» over lange distanser
Norgesrekord er 21,14 ser jeg.
Hva løper du 100m på?
100 er jeg ikke sikker på, men har et diplom på 60m på 7 blank
Ikke offisiell tid, som i dag med foto etc. så kan like gjerne vært 7,5
Var god på løping korte distanser, men hevdet meg aldri i svømming.