Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hobby-tråden

Ser ikke denne hysterisk morsom ut?

http://www.walkeranordic.no/rodeo110bundle.html

3 Likes

Ta noen runder på youtube før du evt bestemmer deg. Utrolig mye som kommer ut i 95mm+ size segmentet om dagen.

Kjøpte selv eachine lizard 95 i sommer. Mye fart og mye moro. Bnf versjon.

Størrelsemessig er det ypperlig på tight spots. Den har osd, plenty av power, kan freestyle osv.

Ulempen med denne størrelsen er at man ikke har plass til HD opptakskamera, den er vindsensitiv, få som har(dvs ingen å race i mot), små deler(helvete å få vibrasjonsfritt)

Man må finne ut hva man vil ga. Kun for å fly og leke så er dette perfekt. Skal man derimot gjøre opptak, race mot andre(5" i konkurranser) ha bedre tilgang på deler, så ville jeg valgt et 5" oppsett

Hvor mye koster noe sånt RTF?

Det man trenger er

Drone - rtf/bnf/ i deler
Radio sender/mottaker
Videobriller/videosender/camera
Lader/batteri
Propeller

Alt avhenger av hva man velger av utstyr. Når noen spørr meg, pleier jeg å si at man bør investere kr 10000,- som en start.

Det finnes mange klubber og freelancere rundt omkring i landet. Det lureste er å ta kontakt med de i nærområdet og se hva de har av utstyr og hvordan droneflygingen fungerer i praksis.

portaler: fpv.no / facebook fpv norway, fpv racing norge

1 Like

Noen andre som har forsøkt frisbee/disc golf?
Kjøpte frisbeer før ferien, vi har fått en bane her lokalt, tenkte vi måtte prøve.
Prøvde første gang nå i uka, på Lillehammer, veldig gøy, både med voksne og som familieaktivitet👍
Banen på Lillehammer er dog liten, bare 6-7 kurver og stort sett på marka.

Jeg er en forholdsvis ivrig frolfer, ja! Meget morsomt!

1 Like

Tviler jeg blir veldig ivrig, men jeg har lyst til å ta en tur i morgen😀
Er billig inngangsbillett, 3-4-500 så har en 3-4 discer, og de kan hele familien bruke til en finner ut om det er noe eller ei😀

Sune Sport leverer nybegynnersett til 179,- hos XXL!

1 Like

Min sexy legg soler seg i solen ved Oslofjorden :wink: Vet det er mange der ute som har drømt om et slikt bilde! Værsegod! (fra igår 11 august)

3 Likes

Takk, har ventet lenge på den. Nå kan jeg endelig sove godt.

2 Likes

Ja, nå kan jeg også sove godt og drømme😂

1 Like

Ble nytt bakgrunnsbilde på Mac´en det der gitt :wink:

3 Likes

Har spilt en del. Banen på Jørstadmoen i Lillehammer er artig og enkel. 18-hull. Klarer deg fint med 3-4 disker til å begynne med :slight_smile:

En putter
En mid-range
En driver

Så er du good !

Aah! Takk for tipset, må sjekke den neste gang vi er på Lillehammer.
Vi var på den mellom campingplassen og Strandtorget. Greit der også når en ligger på campingplassen, men ikke så spennende.

Noen elsyklister her? Sugen på el terrengsykkel, var innom Xxl i dag, Scott e scale til 26k, ordinær villedende pris 35-39k
Med Bosch sin kraftigste krankmotor, 75Nm…
Hvis nå Fun kunne gitt meg kjøpere til 10-15k på 4-4,5 så kunne jeg kjøpt en til kona også😂

2 Likes

Er sugen på elsykkel jeg og, men funker det med barnesete på dem?

F.eks på en sånn?

Jeg kjøpte denne til kona i helga. Funker fint til å sykle til og fra barnehagen med sykkelvogn, selv med mange bakker

https://www.gsport.no/produkt/208430/diamant-volt-20-hybrid-el-sykkel-dame

1 Like

Jeg liker at du sender dama på sykkel med ungen. :smiley:

Neida, naboen min syklet alltid med sykkel til jobben (med unge i vogn bak), selv midt på vinteren, ned Eikerveien. Hadde ikke jeg gjort :smiley:

2 Likes

Hva med denne? :slight_smile:


Litt dårlig med barnevogn kanskje, og man må tråkke selv, men er jo fordeler med det også da :wink:

1 Like

En rolig kveld med litt fotoredigering og mimring fra en deilig sommer. Jeg er veldig glad i å drive med naturfoto, og til min store overraskelse dukka det opp et skikkelig linselus på det ene bildet her. Om ikke annet, ser det iallfall ut som hun koste seg :slight_smile:

7 Likes