Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvor mye har du i brutto årslønn?

Kan forøvrig si at mitt forhold til risiko heldigvis for arbeidsgiver ikke er det samme i jobb som aksjer😂
#Nano2021 :money_with_wings:/:champagne:

2 Likes

Gøy å se at andre også jobber seg oppover!

Godt jobbet!

2 Likes

Er dobbeltspesialist i klinisk medisin. 6 år på universitetet pluss 1,5 års turnustjeneste. Deretter 7 års spesialistutdanning i kirurgi og ytterligere 5 år i den andre spesialiteten

12 Likes

Fortsatt 1/4 trvx og 3/4 nano?

1 Like

45% Nano
21% PCIB
25% TRVX
og noe annet småtteri

3 Likes

…minimum 2 mill i årslønn.

har jeg rett?

Ikke glem de 2-3mill i studielån

jo,-hvis han nå har i tillegg stiftet familie så blir ikke han gjeldsfri med det første :smile:

men tilbake til lønnen,-jeg høyner og tror han har 3 - 4,5 mill i årslønn…

:thinking:

Det er vel vanskelig å passere 1,5 i det norske sykehussystemet?

…,.har ingen aning :clown_face:

er det flere enn meg som kjenner seg igjen her,-jeg kan innrømme at jeg spiste boksemat før,-men skiftet nå til billige kneippbrød :smile:

Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen og gode matopplevelser er at av høydepunktene i livet :slight_smile:

3 Likes

Ble sulten kl 5 i natt, hadde vært aktiv hele dagen. Så endte opp med å lage egg og bacon før jeg la meg igjen. Fy faen så sulten jeg var. :joy:

3 Likes

Ender rett i overkant av 300k i år, da med to jobber… :thinking:

30 år. Elektroingeniør med fagskole, fagbrev og bachelorgrad fra utlandet. Rett under 600k før overtid, offshore, risk osv. Masse studielån.

1 Like

La meg komme med en selvfølgelighet,

Det er nettolønna man lever av

Elektroingeniør med fagbrev som serviceelektroniker, ca 550 på sykehus. Ingen tillegg, men fleksitid og variert givende arbeid :slight_smile:

3 Likes

29 år. Nyutdannet automasjonsingeniør med fagbrev. 570k før overtid, tillegg, bonus. 200k i studielån.

3 Likes

Ikke vanskelig å føle seg noe underlegen når en ser på antallet dyktige folk som finnes her inne.

Selv er jeg 26 og jobber som telekommunikasjonsmontør, med fagbrev. De ca.380k jeg har i brutto før overtid/tillegg er ikke mye å skryte av dessverre.

1 Like

Er det ikke el og IT tariff ?