Kan forøvrig si at mitt forhold til risiko heldigvis for arbeidsgiver ikke er det samme i jobb som aksjer😂
#Nano2021 /
Gøy å se at andre også jobber seg oppover!
Godt jobbet!
Er dobbeltspesialist i klinisk medisin. 6 år på universitetet pluss 1,5 års turnustjeneste. Deretter 7 års spesialistutdanning i kirurgi og ytterligere 5 år i den andre spesialiteten
Fortsatt 1/4 trvx og 3/4 nano?
45% Nano
21% PCIB
25% TRVX
og noe annet småtteri
…minimum 2 mill i årslønn.
har jeg rett?
Ikke glem de 2-3mill i studielån
jo,-hvis han nå har i tillegg stiftet familie så blir ikke han gjeldsfri med det første
men tilbake til lønnen,-jeg høyner og tror han har 3 - 4,5 mill i årslønn…
Det er vel vanskelig å passere 1,5 i det norske sykehussystemet?
…,.har ingen aning
er det flere enn meg som kjenner seg igjen her,-jeg kan innrømme at jeg spiste boksemat før,-men skiftet nå til billige kneippbrød
Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen og gode matopplevelser er at av høydepunktene i livet
Ble sulten kl 5 i natt, hadde vært aktiv hele dagen. Så endte opp med å lage egg og bacon før jeg la meg igjen. Fy faen så sulten jeg var.
Ender rett i overkant av 300k i år, da med to jobber…
30 år. Elektroingeniør med fagskole, fagbrev og bachelorgrad fra utlandet. Rett under 600k før overtid, offshore, risk osv. Masse studielån.
La meg komme med en selvfølgelighet,
Det er nettolønna man lever av
Elektroingeniør med fagbrev som serviceelektroniker, ca 550 på sykehus. Ingen tillegg, men fleksitid og variert givende arbeid
29 år. Nyutdannet automasjonsingeniør med fagbrev. 570k før overtid, tillegg, bonus. 200k i studielån.
Ikke vanskelig å føle seg noe underlegen når en ser på antallet dyktige folk som finnes her inne.
Selv er jeg 26 og jobber som telekommunikasjonsmontør, med fagbrev. De ca.380k jeg har i brutto før overtid/tillegg er ikke mye å skryte av dessverre.
Er det ikke el og IT tariff ?