sukk
“Det var riktig å gjøre”
Da har du jo ikke skjønt bæret likevel da… og jeg ser meg nødt til å fortsette voksenopplæringen!
sukk
“Det var riktig å gjøre”
Da har du jo ikke skjønt bæret likevel da… og jeg ser meg nødt til å fortsette voksenopplæringen!
Jepp, sorry, veit det er noe drit når folk på død og liv prøver å dele dyrkjøpt erfaring på forum som dette. Vi er jo tross alt bare her for å plukke hotte tips til neste ukes lottokupong
Så du har gjort “samme feilen” som meg da?
Gjør gjerne det, men når ikke kona mi engang klarer å overtale meg skal det mye til for at du klarer det. Men jeg har vært åpen om dette til familie og venner og alle er glade på mine vegne så håper dere også kan være det. Blir en fin jul i år for å si det slik
Har du solgt da? Kan jo ikke regne u-realisert som fin jul
Haha, nei, det har du rett i. Har bare kjøpt litt ekstra julegaver til meg selv i år. Bestilte bl.a. disse i går:
http://www.lydogbilde.no/test/hodetelefoner/sennheiser-pxc-550-wireless
Og faller den 50% så blir det vel en j… kjip jul for å si det sånn…,
Kjøpt med kredittkort da formoder jeg?!?
Hehe, nei, de er jo maksa ut Fikk en pen julebonus av jobben
Vet ikke om du tuller, eller er det seriøst?
Hehe, tuller aldri
16% rente på kredittkortene?
Og du er vel over den rentefrie perioden?
Dyr investering etterhvert da.
Selg nå i hvert fall nok aksjer til at du får dekket det du har på kredittkortene, nedbetal det og automatisk få 20% garantert årlig avkastning(på å slippe å betale renter i 1 år).
Jepp, my plan exactly. Bare time utgangen. Sitter greit i pluss som sagt Månedlig rentebetalting på rundt 1500 kr på hver av dem. Dyrt ja, men klarer jeg mer enn 3000 kr i mnd i markedet er det OK. Til nå ligger jeg j… godt an
Trodde du fleipet, men du har ikke betalt tilbake kredittkortene engang enda??
Finner ikke ord…
Godt at noen tør å stå frem med dette. Tviler på at han er den eneste med en eller annen form for gearing her inne
Har ingen problem å “stå frem” med dette. Noen kjøper ETF’er og andre produkter med gearing. For meg, som liker gambling generelt, er dette bare et ekstra nivå. Er klar over hva jeg gjør, så trenger ingen intervention… enda
Har ingen planer om å gi deg råd. Men jeg har sett dette i Funcom 2 ganger før
Gearing og ETFer er nå en ting. Kjøpe høy risk aksjer med kredittkort noe helt annet…