Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Koronavirus - Covid-19 - Småprat

Ikke det jeg har sett heller…, men ca 50% har jeg sett flere ganger, blant annet her:


Funnene Island og deCODE har gjort er imidlertid helt unike testene av den generelle befolkningen.

  • På alle testdager har andelen positive alltid vært 0,9 prosent av den generelle befolkningen.
  • Omkring halvparten av dem som har testet positivt har vært symptomfrie.
3 Likes

De har vært symptomfrie ved tidspunkt for test, og som nevnt flere steder er det lang inkubasjonstid. En del av disse som er symptomfrie ved test kan ha havnet i respirator 2 uker senere. Blant annet var ca 50% av bekreftede tilfeller symptomfrie ombord på Diamond Princess, nå flere uker senere viser oppdaterte tall at kun 18% var reelle asymptomatiske tilfeller.

https://www.eurosurveillance.org/content/10.2807/1560-7917.ES.2020.25.10.2000180

Our estimated asymptomatic proportion is at 17.9% (95%CrI: 15.5–20.2%), which overlaps with a recently derived estimate of 33.3% (95% confidence interval: 8.3–58.3%) from data of Japanese citizens evacuated from Wuhan [13].

3 Likes

Typisk Dagbladet og MSM generelt. Bilder lyver. Videoklipp med klipp og lim bruk lyver. Alt for agendaen sier de. Selv på 17. Mai.

3 Likes

media… :man_facepalming:

3 Likes

:see_no_evil:

“USA” saksøker kina :cowboy_hat_face:

2 Likes

Noen ganger føler jeg ingen skam av følelsene jeg får av slike nyheter:

  • Islamic Scholar Who Said Coronavirus Was “Allah’s Punishment” For China’s Treatment Of Muslims, Tests Positive For Coronavirus
  • Israeli Health Minister Yaakov Litzman and his wife have tested positive for coronavirus. The minister had termed the deadly coronavirus as ‘punishment for homosexuality’ in last month.
7 Likes

Tror det er trygt innafor med litt skadefryd der.

3 Likes

Men 49 døde i Israel av over 8000 smittede, det sier litt om, at de gjør noget riktigt. Leste en plass, at de var langt fremme med en vaksine. :grin:

1 Like

It might not be until fall 2021 that Americans “can be completely safe” from COVID-19, Bill Gates said in a Tuesday interview with Judy Woodruff on PBS Newshour.

https://www.cnbc.com/2020/04/08/bill-gates-how-long-it-may-take-before-americans-are-safe-from-coronavirus.html

2 Likes

Innlegget ble fjernet fra fundementaltråden (forståelig nok) så poster det her i stedet.

Dokumentar omkring den virkelige opprinnelsen til koronaviruset. Må ses!

1 Like

Hehe, ta et søk på bidragsyterne i denne «dokumentaren». Denne må vel gå i kategorien jorda er flat?

2 Likes
1 Like

Pilotfrue med hjemmekontor og au-pair. Ungen blir fortsatt ammet. Så hun vil holde ungen hjemme fra barnehage. Man må lure på hvorfor hun trenger barnehage til babyen i utgangspunktet. Sikkert fordi au-pairen er så opptatt med kulturell utveksling. Lurer på hva au-pairen sier når hun kommer hjem :slight_smile: Starter en blogg umiddelbart?

3 Likes

Bildet er fra januar 2019 står det så tviler på ungen fortsatt ammes. :smile:
Når det gjelder barnehagene så er det vel noen vurderinger de må gjøre så vi venter fortsatt på beskjed om hvordan det faktisk blir fra mandag av.

Ellers er det jo forsåvidt greit at de som ikke blir særlig påvirket av det holder barn hjemme en stund til. Å være blogger med au-pair virker jo som en overkommelig oppgave selv med et barn hjemme.

1 Like

haha! Skulle ikke forundre meg om den ammes likevel. “Det stod noe på en blogg…” :joy:

1 Like

siden jeg jobber hjemmefra og fordi vi har au pair
siden jeg jobber hjemmefra og fordi vi har au pair
siden jeg jobber hjemmefra og fordi vi har au pair

Vet ikke hvor jeg skal begynne engang…

Leste et nytt ord i kommentarfeltet “spedbarnsprofitør”. Genialt :smiley:

Godt at VG slår stort opp hva eksperter som “Pilotfrue” mener om corona.

Neste blir en analyse av situasjonen i midtøsten fra Sophie Elise.

4 Likes

Beste lesestoffet hadde vært Vg’s publisering av Pablo’s analyse om hvorfor influensa er farligere enn corona, og hvorfor trump er verdens vakreste mann

2 Likes