Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Artig!


Voyager Token er min største posisjon og eier og VYGVF. Men nok skryt: Er det noen som kjenner til liknende app-selskaper det går an å kjøpe på børs? Tror slike vil stige helt enormt fremover. Kanskje er det fortsatt noen uoppdagede perler der ute. Swissborg hadde feks godt under radaren min inntil i går.

1 Like

Det er nok mange!

Og det er litt av problemet, vanskelig å orientere seg :slight_smile:

Mitt fortsatt største bet er $SWTH, som foreløpig ikke har beveget seg i riktig retning, men tror det vil komme. Uansett et veldig bra prosjekt. Snart med native BTC og ETH futures/derivater på ekte desentralisert vis.

3 Likes

Dogecoin Becomes Most Mentioned Crypto on Twitter Ever as Price Soars

Med så “billig” pris på 0.05575$ per coin nå og veldig mange mennesker som kjøper krypto for første gang er det en perfekt kombinasjon for videre fremgang. :slight_smile:

Heftig! Under 10c per stk! Tenk om den blir like mye verdt som BTC!! WOW

1 Like

Er det fortsatt mulig å kjøpe seg inn i Dogecoin til en fornuftig pris?

Håper du tuller nå? :slight_smile:

1 Like

Kjøpte akkurat nesten 15000 dogecoins som jeg har stappet i ledger nanoen min og lagt vekk i safen :smiley:

Betalte vel 0.0110

1 Like

Hva er det du liker med Dogecoin? :slight_smile:

Hypen som er på gang. Dette kan bli gme light etter at Musk Twittret om doge. Pluss at det er noe blest om den på /r

Ja det er alltid morsomt å være med på hype :slight_smile: Det var bare siden du sendte til Ledgeren og la det i safen så kunne det virke som du hadde stor tro på den fundamentalt :slight_smile:

1 Like

Nei men shit kan skje så da er jeg trygg :slight_smile:

1 Like

Ripple skal pumpes i dag leser jeg på diverse fora.

Xrp “skal” pumpes ja. Men Ripple, altså selskapet bak har unlocket masse Xrp fra escrow helt nylig. Det er neppe tilfelig. De har fått med seg dette og sitter klar til å selge. Blir ikke overasket om pumpen allerede er så og si tatt ut.

Ripple har jo blitt pumpet i flere dager…

Ja, det har ledet opp til i dag. 1. februar skal det pumpes skikkelig.

Ja og det pumpes jo bra enda ser jeg. Så skulle ventet litt til med å selge. Men det at man legger ut både dato og klokkeslett i så god tid på forhånd får man jo til å spekulere litt. De som startet dette har nok kjøpt i god tid før det igjen og når ser man alle tar plass før klokkeslette. Så når klokkeslettet intreffer så er kanskje tanken at man skal greie å komme ut med skikkelig store summer uten å dra ned kursen før man er ferdig. Men igjen så er det ingenting som overasker i disse tidene :joy:

1 Like

Har en kompis som prøver å skape FOMO i meg nå, men jeg står over. :blush:

2 Likes

Jeg kjøpte faktisk litt XRP for et par uker siden med tanke på å ha liggende dersom rettsaken gikk rett veg. Nå har den jo gått nesten 200% siden, så nå er jeg litt usikker. Kanskje selge og kjøpe tilbake når pump&dump er ferdig (?) idk.

Ellers så har det blitt litt kjøpt litt Aave, Uni, Comp og Eth. Har en snikende følelse av at både Aave og Comp fortsatt er i et pricediscovery stadie.