Har forsøkt å følge litt nøyere med på restitusjonen ulike økter og belastninger har gitt meg. Har derfor notert kort hvilke aktiviteter jeg har gjort og hvordan det har påvirket det. Er fortsatt en dag igjen av uka, men jeg mangler bare en rolig gåtur og en styrkeøkt, så det kommer ikke til å gi noe restitusjon. Har gjennomført 76 av 80km. Blir litt mer interessant når jeg skal ha dobbel terskel. Neste uke tenker jeg å bare ha 40-50km for å «lande litt». Alt av estimater har blitt betydelig bedre den siste uken, og jeg har mitt høyeste HRV noen sinne. Snitt for søvnscore har vært 83, men hadde en natt med 68 som ødela snittet veldig.
Litt spesiell uke siden vi har styrt på mye i hagen med først å forberede ting ved å flytte en del stein osv, for så å låne vertikalskjærer og fjerne (til nå) 11 søppelsekker med mose (på 100m2). Ellers var uken på det jevne, hvor tilbakelagte kilometer oversteg antall gram karbohydrater jeg har fått i meg i løpet av samme periode.
Søndag: 50min @ 06:16 pace. 26 timer restitusjon før økt, 25 etter. Korrigert for varigheten 0 påvirkning. Resten av restitusjonen ble fullført 5 timer før grunnet mye hvile.
Sammendrag
Mandag: Lot Garmin-klokka få viljen siden det var lenge siden sist. 3 x3 x 15 sekunder med gi alt. Totalt 7,23km. 38 timer restitusjonstid. Klatreøkt før joggeturen. Noen timer med hagearbeid. Noen av dragene kom i oppoverbakker og krappe svinger, så ble litt forskjell på farten.
Sammendrag
Tirsdag: 75min baseøkt. 18 timer før, 21 timer etter økta var fullført. Så den ga 4 timer restitusjon korrigert. 13,16km. Litt hagearbeid.
Sammendrag
Onsdag: Klatring, jogging og styrkeøkt, men tok det veldig forsiktig på klatring (klatret bare to ruter). 12 x 2 + 12 x 1 min. 15km totalt, 1:24 time. 38 timer restitusjon.
Sammendrag
Torsdag: hadde 15 timer restitusjon da jeg begynte joggeøkta. 2 timer rolig på mølle. 16km. 20 timer restitusjon etter økta, så den økte med 7 korrigert. Styrkeøkt på kvelden. Hagearbeid mellom øktene.
Sammendrag
Fredag: 0 restitusjon da jeg startet økta. 8km rolig + 25 x 45/15 på 14,5km/t. Totalt 13km. Ga 23 timer restitusjon. Spilte golf tidligere på dagen. Hagearbeid hele dagen utenom golf og løping.
Sammendrag
Lørdag: 7 timer restitusjon ved start, 20 timer etter (14 timer korrigert). Ble en mye «tyngre» økt enn planlagt. For det første glemte jeg løpeskoene, så økta ble gjennomført i (barfot)sneakers. Det gikk egentlig veldig greit. Men jeg bestilte også time til å klippe meg 2 timer frem i tid før jeg startet mølla, og når det fortsatt stod at det var 30-40minutter til timen, fikk jeg beskjed om at det var min tur. Hadde allerede før dette skrudd opp farten for å få flere kilometer før klippen.
Sammendrag