Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NANO Fundamentale Forhold (NANOV)


Vet ikke hva de skal med et framførbart underskudd, det har de nok av :stuck_out_tongue:

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

@sparkonge - innlemmelse av selskap i konsernstruktur og benyttelse av fremførbart underskudd herunder via konsernbidrag ene eller andre veien… Ikke umulig det vel?

Ikke umulig. Et fremførbart underskudd i et konsernselskap kan benyttes til å redusere skatt, ved at overskuddsselskapet yter et konsernbidrag til underskuddselskapet.

Det fordrer imidlertid at selskapene tilhører samme konsern, altså minst 90 % eierskap.

Mest sannsynlig er det vel noe annet enn fremførbart underskudd som er hovedårsaken bak North Energy sitt kjøp.

Takk!

Jau, enig i det.

Nordic Nanovector to explore strategic options

4 Likes

Nordic Nanovector ASA: Invitation to Second Quarter and First Half 2022 Results Presentation Webcast

Nordic Nanovector consolidates senior leadership team and restructures to conserve resources as it explores strategic options

Nordic Nanovector ASA Results for the Second Quarter and First Half 2022

Nordic Nanovector consolidates Board to conserve resources while it explores strategic options

Ja, dette grepet “conserver” altså ca. kr. 100.000,- i måneden. Meldingene fra dette selskapet er jo en strøm av fornærmelser mot aksjonærenes intelligens!

4 Likes

er jo ikke sånn at det styre har utrettet så mye bra så jeg tenker at de kan like så godt kvitte seg med dø vekta

Ramdahl var vel ikke mye dødvekt, men faktisk den med erfaring fra oppkjøpt RIT selskap.

2 Likes

Tenker det er mr. “la meg fortelle deg om fasene i kliniske studier…” som vil styre denne skuta alene jeg, og ende opp omtrent sånn her:

pirates-lead

7 Likes

image

4 Likes

Nordic Nanovector Highlights Novel Humanized Anti-CD37 Therapeutic Antibody Candidates for B-cell Malignancies or B-cell-driven Autoimmune Disorders at ASH Annual Meeting

7 Likes

g1ZP

3 Likes

Nordic Nanovector and APIM Therapeutics Announce Merger Agreement

1 Like

Et år siden, @Boms :

5 Likes

Spinnvilt. Lykke til.