Jeg opprettet ASK hos Nordea i forrige uke og gleder meg til å prøve denne. Det var ikke nødvendig å bestille Dagligbankpakken (300,- / år) i tillegg
Etter snart 5 år med en av de laveste kurtasje prisene i Norden, har Nordea valgt å jekke opp prisene. De beholder prosenten på 0,04% av kjøpesummen, men både minimum og maksimums grense for kurtasje på nordiske aksjer økes. Minstekurtasjen fra 1 kr, til 39 kr og makskurtasjen fra 99 kr, til 149 kr. Endringen trer i kraft fra og med 17 januar 2022
Greit å få en unnskyldning til å veive et endelig farvel til den kronisk ustabile tjenesten.
samme her. Da blir det flytting av tradingpotten
På tide å flytte mao
Tidenes møkkabank imo.
39 kr i minstekurtasje? Det var dårlige nyheter
39 dobling der altså
Her skal småinvestorene nedprioriteres ja
De er vel så lei av alle klagene
Faen i helvette så skuffende
De siste årene har vi jobbet for å utvikle og forbedre vårt tilbud for aksjehandel på nett, og dette er en av grunnene til at vi fra årsskiftet gjør en endring i prismodellen vår
Hadde de faktisk forbedret noe kunne jeg forstått det, men jeg har ikke lagt merke til noe…
Bytter nok bank
Hva er minstekurtasje andre steder?
Høyere
Så 39 er lavest ? De har matchet Nordnet ja ser jeg nå
Ingen steder å dra som har lav kurtasje lenger nå da?
Da er det bare å satse på et litt roligere børsliv
Det var kjedelig. Blir å bytte bank da.
Tror ikke du finner noe særlig billigere andre steder. Si ifra isåfall
^Vet ikke om denne er helt up to date.
Er dessverre klar over det, men tror ikke jeg finner noe mer ustabilt heller. Da er det nok best å flytte på seg.
Ganske utrolig at det går an å komme med dette etter nok et år med ekstremt mye ustabilitet.
Jeg avslutter Nordea nå og flytter Ask kontoen over til enten DNB eller Nordnet. Nordea sin ustabilitet og dårlige løsninger er helt akseptable så lenge de er nærmest gratis, men jeg orker ikke den utrolig amatørmessigheten deres dersom de ikke beholder den lave kurtasjen.
Hvordan er oppetiden på, i andre banker i forhold til Nordea ? Er Nordea i en egen klasse her ? Eller sliter også andre banker med nedetid ? Er det noen som ikke er nede noengang ?