Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordea Investor - erfaringer?

Netfonds.no var aldri nede, men det ble kjøpt opp av nordnet.no :see_no_evil:

Både dnb og nordnet er nede både nå og da. Ikke like ille som nordea. Også slipper man det forferdelige brukergrensesnittet.

Dnb har helt syk kurtasje.

1 Like

Det er gratis Sanntidskurser i Nordea. Det er jo et pluss vel ?

Er vel gratis hos nordnet også?

1 Like

Finnes meglere som tilbyr sammlekurtasje til 59.

Da sammles alle kjøps ordre i en aksje pr dag til 1 ordre. Samme med salg.

Er man svært aktiv er det ganske god deal.

1 Like

Dette var bare sorgen. Dropper trading delen fra nå tuner bare inn på long posisjoner. Min tid som trader er over

Hvilke meglere tilbyr dette?

Pareto blant annet.

2 Likes

Her er noe som irriterer meg grenseløst med Nordea.
Jeg skal legge inn en salgsordre for en aksje som sluttet rundt 3.65 på fredagen.
Prøver å legge inn salgsordre rundt 3.80 og får følgende melding.
“Kurslimit avviker for mye fra sist omsatte kurs ( Mulig kursintervall: 1,2-3,6 )”
For morro skyld så prøver jeg å legge innn kjøpsordre på 4. Det går fint.

Noen som har en god forklaring på hvorfor dette skjer ?

2 Likes

Åpnet konto i Nordea før jul, rakk er par trades, og nå hever de kurtasjen.

Jeg forlot dem like fort

3 Likes

Den nye nettbanken er det værste jeg har sett. Helt umulig å følge med på aksjer i nåtid.

2 Likes

Du må ha Nordea investor
Kan logge inn fra nettbanken

Du kan fortsatt logge inn i den nye banken, og se en link til den gamle løsningen.
Eneste måten å få oversikt på totale transaksjoner i hver aksje i en gitt periode. Feks 2022.
Når de legger ned den gamle løsningen, så er det mulig jeg må si opp familiens kundeforhold i banken.
Det nye er bare laget for å takle små telefonvinduer, og mangler all info og oversikt en småtrader trenger.

Trading så det Nordea investor som gjelder ! Enten som app på tlf eller i en browser
Synes den er bra

Bruker Norda Investor, og den er elendig.
Mulig jeg har for liten skjerm, men jeg får ikke opp daglig prosentvis og kronevis oppgang/nedgang i enkeltaksjene jeg har. Har Iphone X standard.

1 Like

Noen som kan fortelle meg hvordan man kommer inn i «Nordea Investor» fra appen på ipad?
Det fungerte bra før, men nå finner jeg ikke……
Må derfor inn på Investor via nettsiden (ikke app)

1 Like

Er nordea investor jeg tenkte på. Den er jo elendig. Ikke at det var bra før, men nå virker det som de ikke prøver en gang.

Muligheten til å logge inn på gammel løsning forsvant 14. Desember.

Egen app som heter nordea investor

1 Like

Jeg logget akkurat inn på ny løsning på Web. Her er en link til gammel løsning. Den virker heldigvis ennå.

Jeg finner den ikke på Appstore. Kan du vise bilde eller link?