Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Reduserte Voleon bittelitt i går? Da ser man hvor lite som skal til i nettokjøp før det stiger :slight_smile:

VOLEON CAPITAL MANAGEMENT LP 621 442 0,65% 08.04.2021

3 Likes

Ser ut som Fjarde AP fond har fått tilbakelevert utlånte aksjer de siste dagene så det kan nok stemme det.

Tusen takk @hybrid! Da er skjema sendt inn til DnB så får vi se om den manuelle versjonen fortsatt fungerer :slight_smile:

Sjekk pm.

Litt synd at de ikke ventet noen dager med innkalling til generalforsamling.

For nå får jo shorterene muligheten til å dekke seg inn når folk selger aksjer for å dekke rep-emi.

Men på den annen side, så sørger jo shorterene for å ta imot aksjene som blir solgt, og hjelper til med å holde kursen oppe.

1 Like

Da kan vi vel gratulere hverandre og Nano med at endelig fikk man en rep.emisjon i boks!
Velfylt kasse med målstreken i syne kan da vel ikke være feil?

At denne rep.emisjon ble vellykket sier det meste om snuoperasjonen for Nano!
God helg!

De som blir skuffet over dårlig uttelling for sin overtegning på mandag, bør være klar med kjøpsknappen før kursen tar av nordover for godt.

9 Likes

Nordic Nanovector ASA - Preliminary results of the repair offering

2 Likes

Overtegning på 1.7 mill aksjer?

6 Likes

Overtegnet som f*** jeg også :sweat_smile:
På VPS står hele antallet jeg tegnet med for som “approved”. Betyr det at jeg får dette, eller er det bare at tegningen er godkjent?

Kun tegningen som er godkjent!
For øvrig forteller ikke meldingen noe om hvor mye av tegningen som er understøttet av tegningsretter, så det eneste vi kan lese ut av det er at det ble fulltegnet . Mitt tips er man får tildelt 20-50% ekstra hvis man har overtegnet.

2 Likes

Så mitt ønske om 1000% var i overkant optimistisk mao :sweat_smile:

3 Likes

Så dere har kjøpt lite i markedet da mao?

Blir spennende å se om aksjen etablerer seg over 50 Kr i løpet av Mai/juni

1 Like

Jeg vil ikke si det nei…men det kommer jo an på den enkeltes risikovurdering :slight_smile:

Nano er for tiden min største posisjon i porteføljen, men uansett hvor mye man har fra før så er vel ikke 1000% overtegning stort mer enn ca 30% økning av total posisjon? For min del putter jeg tross alt ikke så mye midler inn i ett bittelite Biotek at jeg ikke har midler igjen til en slik økning. Det betyr overhodet ikke at jeg ikke har troa på Nano. Det er bare noe jeg uansett ikke gjør.

Det var jo heller ingen overraskelse med nye emisjoner i Nano, så det var naturlig å holde igjen litt. Også er det jo det at risk/reward endrer seg hele tiden. Det er tiltalende å øke når kursen er 25 og prisen er 22,75 :wink:

1 Like
29 Likes

Hybrid: Det høres slik ut ja :slight_smile:

Veldig bra at så mange tegnet i stedet for å kjøpe i markedet. Cash til selskapet :+1:

8 Likes

Ja, drøye 61 mill NOK brutto dette. Hvor mye går typisk til tilretteleggerne, ABG, DnB og Carnegie da? 5-7 %?

Tilretteleggere får et samlet beløp for hovedemisjonen og rep. emisjonen såvidt jeg husker. Jeg synes det er positivt at rep.emisjonen blir gjennomført.

2 Likes

Skal vel alt være dekket, ikke noe ekstra for rep. emi ?