Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Nei det er ikke krise, men jeg er litt lei av “drar du den, så drar du den også”. Det har vært forsinkelser hvert halvår nå i flere år, og selvfølgelig, isolert sett er tre mnd. fra eller til ikke viktig. Men totalen er uholdbar.

Ang. ferie - ikke vet jeg, men jeg har i hvert fall til gode å se at noe som helst går glattere i ferietid, enn ellers.

Jeg har hørt podcasten og er enig med Einarsson i mye. Men jeg har også hørt alle andre podcastene med Einarsson (siden 2016), og han har ikke akkurat vært noen gullstandard til nå.

Men misforstå meg rett - jeg ser mye positivt her, men jeg personlig itror ikke de klarer guidingen denne gangen heller.

3 Likes

PS ang. “last chance” - NHL er “indolent” eller langsomtvoksende kreft, og en av behandlingsstrategiene er “vente å se” og behandle så sent som mulig. Det ble jo sagt i Q at en av strategiene ifm. pandemien var å øke “vente-å-se” perioden enda mer, for å redusere behandlingstrykket. Så i motsetning til DLBC - hvor pasientene dør mens de venter på behandling, er det litt mindre tidskritisk med NHL. Om det har noen betydning for rekrutteringshastighet ifm. ferie, vet jeg ikke. Men det går i hvert fall ikke fortere.

Ting tar litt tid i biotech,ganske komplissert dette her de driver med.
Se nå litt bort fra rekrutteringen…
Nano tar dette til full markedsgodkjennelse selv!!!

2 Likes

Absolutt et relevant poeng. Også et poeng som taler for økt rekruttering fremover da “vente og se” pasienter igjen kan innrulleres som følge av lavere smittetrykk og økt vaksinasjon. Potensielt mange som står på sidelinjen og venter på grønt lys nå.

Holder som deg en knapp på Q1 ´22, og lever fint med det. Noe lenger enn det ser jeg faktisk ikke at dette kan skli ut, og så lenge det ikke gjør det så bør det være meget lukrativt å holde Nano frem til den tid kommer.

3 Likes

Det håper jeg for guds skyld ikke. Jeg har vært aksjonær fra 2016, da var det “first regulatory submission” (og ikke 3 mnd. top-line data) 1H 2019 som gjalt.
Skal man nå gå for kommersialisering selv, og fase-III studie på egen kjøl, er vi langt unna særlig inntjening, og har flere år med risiko og utvanning foran oss.

Så nei, jeg håper på salg av deler av pipe eller hele selskapet, utlisensiering el.l. snarest mulig. IKKE at de går til markedet selv, det vil være en katastrofe for meg som en langsiktig eier . (Jeg har 5 år på baken allerede, så jeg ser på meg selv som langsiktig…)

2 Likes

Ja det er jeg enig i, og det er kanskje en joker i og med at mange kanskje har tøyd strikken det siste året.

Enig i det du skriver @ath100. Dette med rekrutteringen er jo “barneskolematte”. X antall manglende pasienter delt antall måneder i guidet tidslinje så har du nødvendig innrulleringstakt. Kudos til Ling for å regne riktig, men det skulle da virkelig bare mangle.

Hvis vi forutsetter at de klarer å rekruttere 6 pasienter i måneden i snitt fremover så trenger de ca. 6 mnd. Altså ferdig innrullert 1. des. Da får vi top line data i februar. Greit nok.

Den debatten som har blitt tatt lett på er: hva er NANO verdt med denne forutsetningen? Min mening: mer enn 2,5 mrd nok.

Ledelsen guider 26.mai 2021 med at top-line data presenteres i 2021. Ikke vits å diskutere det mer. Tror du ikke på ledelsen så skal du aldeles ikke kjøpe eller eie aksjer i selskapet. Tåler du heller ikke konsekvensene av 2-3mnd delay i et biotech-firma som ikke har kommet i phase 3 engang, så burde du heller ikke investere.

2 Likes

Vi er velfinansiert, og med den siste oppdateringen på rekruttering så er det tydelig at dette går veien, de få månedene som skiller har så utrolig lite å si i det store bildet.

2 Likes

I løpet av de nokså nøyaktig 6 årene jeg har vært aksjonær, har dette blitt nokså nøyaktig 3 år forsinket. Skjøvet ett halvår, hvert halvår. Så nei, historisk sett er det ingen grunn til å stole på at guidingen holder, det har den ikke gjort en eneste gang så langt, og de har vært akkurat like troverdige, tydelige og klare tidligere også. Så når man denne gangen i tillegg har tyngdekraften mot seg, vil jeg bli overrasket om det holder. Men en gang må jo være den første :slight_smile:

1 Like

Hvis du vil leve i sus å dus,med ny bil og hytte på fjellet,så må man være investert nå,mens aksjene er billig,se på det litt som “vil du bli millionær”

Litt ironi da

Lett å bli farget av dårlig historikk. Nå er vi så nær målet at for mye støy rundt en måned eller to er unødvendig.

2 Likes

Mener å huske at den samme ledelsen guidet på rekruttering av 5 pasienter i måneden, med økning mot 8 utover våren ved forrige Q. Jeg trodde på dem da, men opplever vel ikke at de traff helt blink…

3mnd isolert har ikke så mye å si, men 3mnd på toppen av en laaaaang forsinkelse allerede begynner å irritere mer, spesielt når det betyr stadig økt risiko for enda en emisjon på bunnkurser før read-out kan løfte oss…

1 Like

Just presis. Man må ikke glemme at mange langsiktige har mange år BAK seg i denne aksjen, det blir et litt annet perspektiv da, enn hvis man kjøper seg inn på 25 nå og ser noen år fremover.

Fant forresten denne da jeg faktasjekket litt før innlegget mitt over. Gjett årstall for denne statusrapporten:

1 Like

Haha det der er en skummel øvelse! 2018?

1 Like

Jeg var med på emisjonen på 32 kr i 2015. Spørsmålet er om dere hopper av på oppløpssiden pga slitasje eller blir med helt inn. Det er opp til hver enkelt :wink:

Galgenhumor er humor det også. Og jeg har nok min strategi så ingen grunn til bekymring, og var i tillegg heldig nok å kjøpe meg inn etter det første store brøleren (20/100-vedtaket H2015) så jeg er faktisk fremdeles i pluss (etter 6 år…) Og så er jeg optimist og tror det blir bra til slutt. Men har sett meg lei på de endeløse ovasjonene, ja hadde nær sagt fornektelsene av en del sannsynligheter her på forumet.

2 Likes

Det var likt da også, stort sett, men nei. Tidligere.