Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2 2020 - 2021 (NANOV) 1

Da var vi nede i bare 2 stillinger ledig :sunglasses::+1:

2 Likes

Tviler på DLBCL presenteres på en konferanse. Det ble spekulert an mass om Archer skulle presenteres på en konferanse - med god grunn gitt resultatene. Slik ble det ikke.

“Within the next several weeks” er det vel forresten.

Det er vel denne stillingen? Radiopharmaceutical Expert · Kelly Services Norway

Da kan du være inne på noe. Den teksten har gått meg hus forbi :slight_smile:

Jeg er nok litt mer pessimistisk enn deg, jeg tenker at vi får se partial response i et lite knippe av pasientene, ingenting som gir noen relevans når man ser hva som kommer fra car-t.

Så får vi bare se når alt er ferdig!

4 Likes

Får vi se noe mer enn SD er det positivt i mine øyne. Null forventinger her

3 Likes

Enig…lukter ikke sprengstoff av denne formuleringen:

Evidence of disease control has been noted in some of the enrolled patients.

3 Likes

En eller annen påvirkning har man kunne påvise hos disse personene, så det er jo nyttig data for all del. Men ja.

1 Like

Hva er dine 5 cents etter Q1-presentasjonen? Fremdrift, guiding, forretningsutvikling? :nerd_face:

Je suis tellement d’accord.

1 Like

At guidingen ryker, men tipper de er i mål med top linde data i løpet av q1 2022. Om 2021 skulle holde er det veldig sterkt og bull etter min oppfatning.

Har en hunch på at noe skjer på partnersiden ‘‘snart’’, enten med Alpha37 eller Betalutin. Tenker at det er nærliggende å dra med seg en partner nå som markedet i beste fall bare er 1 år unna og fase 3 planleggingen av en større fase 3 er på trappene.

2 Likes

Rent ordlydsmessig så kan man jo si at disease control ikke trenger bety mer enn SD. Så da i verste fall snakker vi om SD i kun noen av pasientene. Kan være for negativ tolkning selvfølgelig, men min erfaring er at selskapene sjeldent gjør noe annet enn å formulere seg på den positive siden av det de kan innen lovlige grenser. Hadde det for eks vært CR vi snakket om her så tenker jeg vi hadde fått formuleringer som “very encouraging”, “promising effect” eller noe i den duren…

3 Likes

Ja, har det kommet noe angående Alpha37? Er den IND-ready ?

Er det ikke sånn at de må ha en plan for fase 3 når de skal få AA av FDA, og skulle jo tro en evt partner skulle være med på det. Eller skal de kjøre fase 3 løpet selv, men bruke evt up front fra en europa partner til å betale for det.

BLA filing with FDA for Accelerated Approval based on:
– PARADIGME data, and
– Initiation of confirmatory Phase 3 trial

Initiation leser jeg som en start. Altså de skal starte Phase 3 trial ifm med AA?

Dermed kan de ikke vente til avlesing av top line data, og så kjøre emisjon for å starte Phase III studien og deretter sende søknad om godkjenning.

Kan interim-resultater deles ifm partnerforhandlinger? I så fall bør de ha gode kort på hånd.

1 Like

Det er riktig som @Cheerup spør om, at betingelse for å få AA er fase 3 - confirmatory trial.

Så da bør den være ferdig planlagt Q122 for å kunne sende inn BLA da

1 Like

Man kan dele bedrifter opp i ulike kategorier der noen er mer utsatte enn andre. Vi har bedrifter der markedet tror at store inntekter kan komme om seks måneder, tolv måneder eller tre år. Felles for disse er at noen tror de vil lykkes, mens andre tror prognosene er for optimistiske. Uansett bør markedet få si sin mening gjennom de legale instrumentere vi har.

Så har vi de som sier at bedrifter som jobber med medisiner som kan redde liv bør beskyttes mot shorting. Det virker tilsynelatende sympatisk. Men hva med alle andre bedrifter som sørger for arbeidsplasser, de som skaper løsninger for å redde klima? Det blir vanskelig med unntak. Bedriften må rett og slett avgjøre om de ønsker å gå på børs med de fordeler og ulemper dette innebærer. Oncoinvent sa nei til børsnotering, Nano sa ja.

Derimot ser jeg at myndighetene på et mer generelt grunnlag kan suspendere shorting når det oppstår en økonomiske krise som finanskrisen da det var særlig viktig å opprettholde stabilitet.
Da dette er noe off topic skal ikke jeg skrive mer om dette her.

2 Likes

Ja, det kan de under forutsetning at den/de man forhandler med skriver under på en non-disclosure agreement.

Ja. Her har nanov løpende samtaler med Fda om hvordan den skal være jmf Renoldi ved siste Q.

4 Likes

Jeg spurte Malene direkte før q1 om de kunne behandle dette temaet på presentasjonen, men fikk bare en generell tilbakemelding om at hun ikke ville kommentere noen under stilleperioden. Spørsmålet ble også stilt under Q&A, uten at det ble besvart.

Så jeg forholder meg bare til hva de sa i slutten av mars:

Alpha37 could be a candidate for clinical development in patients with R/R CLL who are intolerant or do not respond to ibrutinib and/or venetoclax. The project is currently on hold. That said, a safety and tolerability phase 1 trial is planned to be started pending a successful IND.

1 Like