Jepp. Men er nok lettere på foten enn jeg var i 2016. Dog mener jeg at det verste ruskeværet nå må være bak oss og at seilasen mot sikker havn vil skje i smulere farvann.
Som sagt, jeg har aldri tvilt på Betalutin som medisin, men reisen har, av diverse årsaker, blitt lengre enn jeg i utgangspunktet hadde sett for meg. Noe skyldes uforutsette årsaker, mens noe skyldes feilaktige valg hos ledelsen. Og jeg må innrømme at jeg i desember 2016 aldri i mine villeste fantasier hadde sett for meg av vi i 2022 skulle kunne handle NANOVECTOR på kurser tilsvarende det jeg betalte i februar 2016. Men der har vi nå vært de siste ukene.
Men selv om det har blitt flere emisjoner og langt flere aksjer, så mener jeg at Betalutin aldri har sviktet. Medisinen har overbevisende effekt og håndterbare bivirkninger, er enkel i bruk og får færre og færre konkurrenter. Nå er vi så nær målstreken som vi aldri har vært, antall pasienter det gjenstår å rekruttere er så lavt at det kun kan stå om uker/måneder før jobben er gjort. Da vil det ta 3-4 måneder før resultatene kan offentliggjøres. Og det foreligger såvidt jeg vet uttalelser som mer eller mindre bekrefter at Betalutin vil innfri. Da tilsier all logikk at en særdeles lav aksjekurs kombinert med solide paradigme-resultater bør kunne gi NANOVECTOR et betydelig kursløft inløpet av 2022. Kanskje vi står foran en reprise av 2016, bare i betydelig større skal? I løpet av sensommeren/høsten 2022 burde vi vite svaret på det.
Ha en fortsatt god helg.